Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg og mannen har akkurat vært i usa uten barna, og jeg grudde meg fælt på forhånd og tenkte på terrorisme ol og skrekken for å aldri skulle komme hjem til barna igjen.
Men det gikk veldig bra når vi først var igang på turen, da hadde vi mye flott å se fram til og redselen vek litt unna, samt at noen glass vin på flyet hjalp meg også til å slappe av litt.
Derimot når vi skulle hjem igjen fikk jeg fullstendig panikk, vi kom på flyplassen i new york og foran oss i sikkerhetskontrollen ut til flyet ble en skummel type stoppet(dvs lignet på en slik terrortype som man ser på tv

) Han ble tatt til sides og undersøkt og de begynte å sjekke noe flytende han hadde med seg, smat alt av sko, klokker, smykker ol ble nøye scannet. Da flippet jeg helt og satt i ventehallen og gråt i over en time og hadde ikke lyst å gå på flyet i det hele tatt. Men jeg kom meg på og det gikk veldig bra, for jeg er kommet trygt hjem igjen
Det jeg prøver å trøste meg selv med er at det er så sinnsykt mange som flyr hver dag og sjansen for å komme ut for ei flyulykke er faktisk så liten at du skal fly døgnet rundt i ca 100 år tror jeg det var, før man statistisk skal komme ut for ei ulykke med fly. Så det er mye skumlere å sette seg i bilen og kjøre fram og tilbake fra jobb hver dag enn å fly noen ganger i året.
Vet at man kan bli behandlet av tankefeltsterapauter for å kurere flyskrekk og andre ting.
Håper du greier å få kontroll på tankene og at derer får en flott tur til england.