Føler jeg ikke greier noen ting lengre.
Er sykmeldt pga. depresjon, og har vært det i 1/2 år nå. Jeg blir så trist når jeg ikke får til noen ting! Mannen min er i full jobb, og i tillegg leverer han ungene tidlig på barnehage og sfo på morgenen. Jeg greier ikke. Jeg takler ikke det stresset med å levere unger, dermed blir ungene sendt på sfo og barnehage kl. 07.30 hver morgen selv om jeg går hjemme.
Blir så lei meg og frustrert over at jeg selv ikke takler å kjøre ungene selv. Har fått noen kommentarer fra andre om dette, og det var veldig sårende. Føler meg som en dårlig mor
Jeg har slitt psykisk i 1/2 år nå, og føler jeg blir bare verre og verre. Orker jo ikke møte og snakke med folk. Riktignok, så henter jeg ungene på ettermiddagen. Har dårlig samvittighet for at jeg henter for sent (15-15.30) Men jeg makter ikke å hente tidligere, fordi jeg takler ikke å ha dem alene
Eldstegutten har adhd og er svært krevende.
Føler meg så hjelpesløs. Samtidig føler jeg meg kvalt av den dårlige samvittigheten.
er sliten, da han må ta det meste når det gjelder ungene....som fritidsaktiviteter osv....
Jeg sitter bare hjemme. Sliter med angts og depresjon. Bare det å gå i butikken er et ork
Huset gror ned av rot og skit. Jeg tar bare det mest nødvendige. Går i terapi, men det hjelper ikke
Mange sier sikkert bare "Ta deg sammen"
Men andre som vet hvordan det er å slite med angst, vet kanskje at det ikke er så enkelt.