Jeg prøvde meg på et innlegg her, men det ble aldri helt som jeg hadde tenkt det. Essensen var i alle fall at "gjort er gjort", og at du søkte annerkjennelse og nærhet der du kunne få det var kanskje ikke så rart, alt tatt i betraktning. Du må ikke tenke vondt om deg selv for dette nå. Se på livet ditt i dag - er det ikke flott? Har du det ikke egentlig ganske bra? Har ikke du blitt et fint menneske, som andre er heldige å ha som venn? Du hadde ikke blitt deg, om det ikke var for sammensetningen av opplevelser og erfaringer som du har gjort deg. Vi har alle gjort noen mindre heldige valg i livet, men dette er fortid, og det skal du være glad for, og stolt av.
Ble selv mobbet i barne-/ungdomsårene, og vet godt at dette sitter i i lang tid. Akkurat som deg søkte jeg annerkjennelse der jeg kunne få den, og akkurat som deg gjorde jeg noen valg som jeg nok fint kunne klart meg uten i dag. Jeg har bestemt meg for å legge denne delen av livet mitt bak meg, og ikke kaste bort livet mitt nå med å grunne på ting som er gjort og som jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg skal ikke la en dårlig periode av mitt liv, få ødelegge det jeg har nå, og som er så bra.
Du når meg på PM, om du har lyst til det.
Håper du finner ut av ting, og at du får jobbet deg gjennom dette, slik at du kan fortsette livet ditt uten å føle deg tynget av fortiden.