Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-01-2008, 23:48   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Jaget av fortiden!

Ja, det er det jeg føler!

I min ungdom var jeg noe de fleste vil karakteriseres som felles. Jeg tror det kommer av at jeg ble mobbet en del i barneåra. Jeg har bestandig vært sjenert og stille, men i fra jeg var 16-17 år til jeg var 20 hadde jeg sex med ca 80 gutter. Hver gang var jeg full. I samme periode drakk jeg en del, jeg røyka en del hasj, tok piller og div. Russetida tilbragte jeg hos en av byens narkomane. Jeg skjemmes over de åra. Jeg hater meg selv for det. Tenker jeg for mye på det, begynner jeg bare å grine. Jeg har angst for å møte noen fra den perioden - noe som har ført til at jeg ikke har noen nære venner.

I det siste har jeg tenkt mer og mer på dette, og jeg føler at jeg nærmer meg en depresjon! Jeg har ikke lyst til å gå til psykolog, da jeg prøvde dette i ungdomsåra uten hell. Jeg klarer ikke å sitte å prate om mine følelser o.l. I hvertfall ikke om dette.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 23:54   #2
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Norge
Meldinger: 546
MP Rating: 100% (2)
Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.
Sv: Jaget av fortiden!

Huff da! Men du husk at fortid er fortid. Vi har vel alle sikkert gjort noe dumt som vi angrer på opp igjennom åra, men ikke gå å tenk på det nå. Gjort er gjort og det er ikke sånn du lever livet ditt nå lenger. Du er blitt voksen. Hva du gjorde som yngre kan du uansett ikke få gjort om på nå, viktigste er at du har forandret livstil!
Gammel 25-01-2008, 08:03   #3
Veteranmedlem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,800
MP Rating: 0% (0)
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jaget av fortiden!

Jeg prøvde meg på et innlegg her, men det ble aldri helt som jeg hadde tenkt det. Essensen var i alle fall at "gjort er gjort", og at du søkte annerkjennelse og nærhet der du kunne få det var kanskje ikke så rart, alt tatt i betraktning. Du må ikke tenke vondt om deg selv for dette nå. Se på livet ditt i dag - er det ikke flott? Har du det ikke egentlig ganske bra? Har ikke du blitt et fint menneske, som andre er heldige å ha som venn? Du hadde ikke blitt deg, om det ikke var for sammensetningen av opplevelser og erfaringer som du har gjort deg. Vi har alle gjort noen mindre heldige valg i livet, men dette er fortid, og det skal du være glad for, og stolt av.

Ble selv mobbet i barne-/ungdomsårene, og vet godt at dette sitter i i lang tid. Akkurat som deg søkte jeg annerkjennelse der jeg kunne få den, og akkurat som deg gjorde jeg noen valg som jeg nok fint kunne klart meg uten i dag. Jeg har bestemt meg for å legge denne delen av livet mitt bak meg, og ikke kaste bort livet mitt nå med å grunne på ting som er gjort og som jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg skal ikke la en dårlig periode av mitt liv, få ødelegge det jeg har nå, og som er så bra.

Du når meg på PM, om du har lyst til det.
Håper du finner ut av ting, og at du får jobbet deg gjennom dette, slik at du kan fortsette livet ditt uten å føle deg tynget av fortiden.

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:20.