Sitat:
Opprinnelig postet av aldri mer
Fikk ikke sove i natt! Angsten bygde seg bare opp utover natten, men mannen har vært elskverdig og lillegull har hatt det helt topp. Får helt fnatt av venninner som også i dag sender sms angående festen... Men de vet jo ikke hvordan jeg føler meg...
Håper angsten vil roe seg, for jeg kommer aldri til å utsette meg selv for dette igjen!!
Takk for gode ord jenter! 
|
Unnskyld meg....jeg stod i dusjen i dag, og bare lot vannet renne og renne....har faktisk fremdeles fylleangst for jeg var ute for 14 dager siden...samme helgen som du var ute det, tror jeg....
Jeg ble SKIKKELIG dritings...og føler på det samme som du. Og venninnen min fleiper om at jeg gjorde det, og gjorde det....og hun forstår ikke at det sårer meg veldig når hun fleiper om det...for jeg er SÅ lei meg for at jeg ble så full!!! Jeg pleier aldri bli såå gal som jeg var da. Vi var hjemme hos henne og typen, og mange av DERES venner. Jeg kjente ingen, men har snakket med noen av dem før. Men jeg ble så FULL, og maste og dreit meg ut. Og var SINNSYKT klengete på typen til venninnen min, og en annen gutt som var der. Og det er så tåpelig!!!! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg holdt på sånn!!!
Og så begynte jeg å griiine...og jeg som ALDRI griner i fylla. Og det jeg grein for var at min EKS skal gifte seg...jeg er jo ikke lei meg for det en gang...syns bare det er kjempebra!!! Er gift selv....ååååååå.....jeg skal ALDRI drikke igjen!!! Dette her er sånn fjortiss-oppførsel...
...og nå orker jeg ikke TENKE på å snakke med, eller se venninnen min igjen...jeg er skikkelig unnvikende, og hun skjønner jo sikkert ingenting...men jeg har så angst for hva hun skal tro og mene om meg, hva har jeg sagt?? Hva har venninnene hennes sagt til henne om meg?? Huff...så jeg sliter med dette.....men det var veldig godt å få det ut. Har ikke snakket med noen om det tidligere...og fant ut at det var så teit å skrive om det her inne...derfor var det så godt å se at du hadde skrevet...
...og jeg var jo på leiting, ellers hadde jeg ikke funnet innlegget ditt!!!
Takk...!!! Jeg forstår hva du går gjennom.....