Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-05-2008, 22:47   #1
Selvskader
Gjest
 
Meldinger: n/a
Selvskading

Er det noen som har slitt/sliter med det? Jeg har kommet inn i en dårlig periode igjen og kriger veldig mot meg selv akkurat nå...
Noen som har noen tips å komme med til hva jeg kan finne, på som hjelper dere til å bli "distrahert"
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 23:22   #2
Æresmedlem
 
Athiqa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,781
MP Rating: 0% (0)
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Selvskading

Gummistrikk rundt armen som du gir deg selv en smekk med for å distrahere deg selv, og heller påføre deg moderat smerte.

Men det høres jo ut som du hadde trengt noen å prate med ordentlig, det holder jo ofte ikke å endre symptomene på hva man sliter med, selvom man kan hindre større skader.

Lykke til uansett!
__________________
Alva født 7 Mai 2006
Jonatan født 3 Oktober 2003
11 August 2007

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 23:30   #3
selvskader
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Selvskading

Jeg har gått til psykologen, men hun mente på at jeg var frisk nok til å avslutte. (hun skulle i permisjon) Jeg har følt meg litt ovenpå en liten periode og så kommer dette igjen... :S Blir sprø av å ha det slik, men smatidig så "hjelper" det meg å selvskade akkurat der og da.
Men skal tre på meg en gummistrikk
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 08:12   #4
lex
Veteranmedlem
 
lex sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,740
MP Rating: 0% (0)
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Selvskading

Skikkelig beinhard trening.
__________________
lex

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------


En stjerne skinner i natt
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 20:18   #5
Medlem
 
Annba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 401
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Selvskading

Få avtale med en ny/annen psykolog som ikke er i perm!
Du er jo tydeligvis ikke helt "kurert" ennå.

I mellomtida kan jeg anbefale deg å gå deg en lang tur når du kjenner at selvskaderen i deg begynner å våkne.
Det med gummistrikken er heller ikke dumt!
Ring en venn/inne du ikke har snakket med på en stund, slik at du vet samtalen antakelig vil vare en stund. (Trenger jo ikke si den virkelige grunnen til at du ringer liksom).
Les en bok/se en film/strikk/scrappe/sitt på nettet... Hva som helst som du liker, og som får tankene dine over på noe annet!
Inviter noen hjem til deg.

Lykke til!
- Og du, det går an å bli kvitt lysten til å selvskade. Det tar tid, men det går!
__________________
Keiserinna '03 Kronprinsen '07
Jeg blir fru i 2010!
.............Sistebrøster i magen kommer i Februar/Mars...........
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 20:24   #6
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.vannmelon er som en lysfontene.
Sv: Selvskading

huff,ikke lett og komme med et lurt svar her........
men du må snakke vidre med en psykolog!
og og bruke gummistrikk er heller ikk dumt! du må jo prøve og "vri" tankene over på noe annet.......fks,ja,ring til noen......gå en tur.....begynn og gjøre rent......brett/stryk tøy......

men det er ikke lett for en utenforstående og prøve og komme med råd.....når man aldri har vært borte i det selv....

ønsker deg iallefall lykke lykke til
vannmelon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 15:16   #7
Selvskader
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Selvskading

Jeg har fått snakket med ei venninne i natt, og det hjalp litt akkurat da. Fikk tenkt på litt andre ting. Så må jeg bare få sortert alle tankene jeg har i hodet, og klare å bli kvitt trangen til å rispe. Ikke lett, men på et eller annet vis så må det jo gå...?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 21:14   #8
Medlem
 
Annba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 401
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Selvskading

Sitat:
Opprinnelig postet av Selvskader Vis post
Jeg har fått snakket med ei venninne i natt, og det hjalp litt akkurat da. Fikk tenkt på litt andre ting. Så må jeg bare få sortert alle tankene jeg har i hodet, og klare å bli kvitt trangen til å rispe. Ikke lett, men på et eller annet vis så må det jo gå...?
Det gjør det!
Lykke til.
__________________
Keiserinna '03 Kronprinsen '07
Jeg blir fru i 2010!
.............Sistebrøster i magen kommer i Februar/Mars...........
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 23:40   #9
Æresmedlem
 
Athiqa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,781
MP Rating: 0% (0)
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Selvskading

Håper det går godt med deg! Jeg synes jo du er langt på vei som søker hjelp for å slutte! Masse lykke til videe !
__________________
Alva født 7 Mai 2006
Jonatan født 3 Oktober 2003
11 August 2007

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 09:10   #10
Selvskader
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Selvskading

Takk jenter! Dere er flotte!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com