Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor
Ja det hotellet så veldig bra ut men vi fant også ut at det ble for langt. Vil helst ha i nærheten av Oxford street.
Får opp et hotell som heter Best Western Lodge Hotel i Putney, syd-vestra London (aner ikke hvor det er...) og Days Hotel Hyde Park. På den siste så står dette:
Hotellet ligger på 2 minuters gångavstånd från Paddington Station (med Heathrow express, main train lines och tunnelbanan) och på två minuters gångavstånd från Hyde Park. Andra närliggande sevärdheter är Kensington Palace, Oxford Street, Madame Tussauds, Sherlock Holmes museum och Portobello market.
Vil ikke det si at det ligger nærmt Oxford street da? Har ikke så peiling på steder i london
|
Det er drøye kvarteret å gå til Marble arch hvor Oxford street begynner. Ellers kan du gå til Paddington station og ta undergrunnen til Oxford circus eller Piccadilly circus. Hvis du har tenkt å oppsøke livet om kvelden, som du finner i West end, så er du i feil ende av Oxford street. St. Giles ligger i motsatt ende. Har vært veldig fornøyd med St. Giles tidligere, men sist jeg lå der for snart 3 år siden var det lovlig slitt, og jeg ser av anmeldelser på diverse sider på nettet at det ikke bare er jeg som synes det. Men rommene er rene og beliggenheten er uovertruffen, så jeg og eldstemann ender nok opp der når vi reiser til London i neste uke. Når hele familien reiser har vi litt andre preferanser, så da ender vi alltid opp på et Premier Inn-hotell.
Sitat:
Opprinnelig postet av Karina
Det var vel det jeg mente på. Ser at linken ikke virket men det var dette jeg mente.
|
Det er det hotellet som ligger langt unna ja.