Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-06-2009, 17:53   #11
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,567
MP Rating: 100% (2)
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.
Sv: Coop hotell i London

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post
Det koster £169 for to pers. to netter inkl. frokost
Vi betaler £ 330 for tre netter inkl frokost og babyseng. Syns det er en fin pris for å bo midt i smørøyet.

08, 04, 03

Sist endret av Tigra; 02-06-2009 kl 19:55.
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2009, 19:36   #12
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,666
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.

For 3 netter betaler du £249 hos coop. Jeg tok 3 netter på St.Giles og kom opp i £435, det ble litt dyrere. Hadde det kostet like mye så tror jeg at vi kanskje hadde valgt det siden vi har hørt positive ting om det hotellet
Gammel 02-06-2009, 19:54   #13
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,567
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor Vis post
For 3 netter betaler du £249 hos coop. Jeg tok 3 netter på St.Giles og kom opp i £435, det ble litt dyrere. Hadde det kostet like mye så tror jeg at vi kanskje hadde valgt det siden vi har hørt positive ting om det hotellet
Jeg sendte de en mail og spurte om pris jeg. Det virker som om det lønner seg.

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2009, 21:37   #14
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,666
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tigra Vis post
Jeg sendte de en mail og spurte om pris jeg. Det virker som om det lønner seg.
Ja kanskje jeg skulle gjort det Lurt! Du må gjerne fortelle hvordan hotellet er når du kommer hjem igjen
Gammel 03-06-2009, 00:52   #15
VIP-Medlem

Autofil sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 6,058
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Ja det hotellet så veldig bra ut men vi fant også ut at det ble for langt. Vil helst ha i nærheten av Oxford street.

Får opp et hotell som heter Best Western Lodge Hotel i Putney, syd-vestra London (aner ikke hvor det er...) og Days Hotel Hyde Park. På den siste så står dette:
Hotellet ligger på 2 minuters gångavstånd från Paddington Station (med Heathrow express, main train lines och tunnelbanan) och på två minuters gångavstånd från Hyde Park. Andra närliggande sevärdheter är Kensington Palace, Oxford Street, Madame Tussauds, Sherlock Holmes museum och Portobello market.

Vil ikke det si at det ligger nærmt Oxford street da? Har ikke så peiling på steder i london
Det er drøye kvarteret å gå til Marble arch hvor Oxford street begynner. Ellers kan du gå til Paddington station og ta undergrunnen til Oxford circus eller Piccadilly circus. Hvis du har tenkt å oppsøke livet om kvelden, som du finner i West end, så er du i feil ende av Oxford street. St. Giles ligger i motsatt ende. Har vært veldig fornøyd med St. Giles tidligere, men sist jeg lå der for snart 3 år siden var det lovlig slitt, og jeg ser av anmeldelser på diverse sider på nettet at det ikke bare er jeg som synes det. Men rommene er rene og beliggenheten er uovertruffen, så jeg og eldstemann ender nok opp der når vi reiser til London i neste uke. Når hele familien reiser har vi litt andre preferanser, så da ender vi alltid opp på et Premier Inn-hotell.

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post
Det var vel det jeg mente på. Ser at linken ikke virket men det var dette jeg mente.
Det er det hotellet som ligger langt unna ja.

(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Autofil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 17:37   #16
Juniormedlem

Lila-tulip sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 21
MP Rating: 0% (0)
Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.

Sitat:
Ja det hotellet så veldig bra ut men vi fant også ut at det ble for langt. Vil helst ha i nærheten av Oxford street.

Får opp et hotell som heter Best Western Lodge Hotel i Putney, syd-vestra London (aner ikke hvor det er...) og Days Hotel Hyde Park. På den siste så står dette:
Hotellet ligger på 2 minuters gångavstånd från Paddington Station (med Heathrow express, main train lines och tunnelbanan) och på två minuters gångavstånd från Hyde Park. Andra närliggande sevärdheter är Kensington Palace, Oxford Street, Madame Tussauds, Sherlock Holmes museum och Portobello market.

Vil ikke det si at det ligger nærmt Oxford street da? Har ikke så peiling på steder i london
Hvis du velger å bo ved Paddington station vil jeg si du bor sentralt ja. Jeg anbefaler å kjøpe dagskort på bussen. Da kan du gå av og på som du vil. Veldig kjekt. Skaff deg et kart med rutenr. Vi opplevde aldri å vente mer enn max. 10 minutter på neste buss når vi bestemte oss for å dra et sted. Det går busser hele tiden, og med busskartet var det veldig enkelt å komme seg fra a til b.
Med buss får du også sett mye mer av byen enn om du reiser med undergrunnen.

Sist endret av Lila-tulip; 10-06-2009 kl 17:41.
Lila-tulip er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:55.