Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2009, 13:10   #1
Veteranmedlem

@nne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 3,119
MP Rating: 0% (0)
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Disney world

vi skal dit i slutten av februar, og har leid hus i Windsor Hills men 6 soverom. Deler med en annen familie.
Vi bestilte fra SAS for vi trenger tilknytningsbilletter, og da ble det best slik.
Leiebil har vi ikke sjekket enda, men ser noen har tips her, så det skal sjekkes ut når vi begynner å lete etter det

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2009, 18:26   #2
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,985
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av McPhee Vis post
tusen takk mammasol og Orlando utrolig bra med så mange gode tips. jeg lagrer alt så har jeg litt å sammenligne med. supert.

noen som vil bli med? hehe
Jeg skal tilbake i juni/juli, bare å bli med.
Gammel 31-08-2009, 20:47   #3
Seniormedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Texan at heart
Meldinger: 1,630
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av McPhee Vis post
noen som vil bli med? hehe
Gjerne om du snakker om neste hoest

Alenemamma til Troy Des. 06

Children have never been very good at listening to their elders, but they have never failed to imitate them ~ James Baldwin
Amaya er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2009, 21:01   #4
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,824
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var der med familien for noen år siden, i slutten av mai/starten av juni.

Vi leide hus i Kissimee(?) med eget badebasseng og god plass
Det negativet var været, med "thunderstorms" hveeer dag.

Vi var i 5 parker. En badepark i Kissimee som var helt super.
Også var ri i Sea World, som også var bra.

Vi hadde en dag i Magic Kingdom, og det er ikke noe jeg trenger å oppleve igjen Flott å ha vært der også, ville ikke vært for uten, men det var køer over alt, utrolig mye folk, og alt for stort. Vi rakk sikkert ikke å prøve mer enn 10% av tingene der..

Vi var også i Animal Kingdom, og den var helt super. Mye roligere, mindre folk, utrolig flott laget. Dit drar jeg gjerne tilbake igjen.
Vi var også på Blizzard Beach, som er et av de to badelandene til Disney, og denne var også helt super. Der koste vi oss lenge

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2009, 23:26   #5
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,923
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Vi var der i mars, helt supert! Søk på Florida så får du opp masse tråder Jeg har også en laaang mail jeg har sendt en venninne på Facebook, du kan få den på PM hvis du vil?
Gammel 01-09-2009, 08:29   #6
Veteranmedlem

@nne sin avatar

@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vibs Vis post
Vi var der i mars, helt supert! Søk på Florida så får du opp masse tråder Jeg har også en laaang mail jeg har sendt en venninne på Facebook, du kan få den på PM hvis du vil?
Jeg kunne gjerne temkt meg den på pm siden vi skal over dit i februar/mars.
hvilke temperaturer var det? Vi håper det er tskjorte/shorts vær....

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2009, 15:24   #7
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,530
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av @nne Vis post
Jeg kunne gjerne temkt meg den på pm siden vi skal over dit i februar/mars.
hvilke temperaturer var det? Vi håper det er tskjorte/shorts vær....
Det er neppe kjempevarmt, men du kan fint gå i t-skjorte og short, ja. Jeg studerte i Orlando 4 år, og vi hadde alltid Spring Break (vinterferie) i mars (ca begynnelsen til midten). Har vært på stranden da, litt kjølig men absolutt bra!
Gammel 02-09-2009, 18:20   #8
Veteranmedlem

@nne sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Det er neppe kjempevarmt, men du kan fint gå i t-skjorte og short, ja. Jeg studerte i Orlando 4 år, og vi hadde alltid Spring Break (vinterferie) i mars (ca begynnelsen til midten). Har vært på stranden da, litt kjølig men absolutt bra!
Supert - det er akkuratt sånn vær vi er på utkikk etter!

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
Gammel 02-09-2009, 21:11   #9
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,923
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Jeg skal sende PM!

Vi var der i hele mars, de første dagene var det iskaldt, vi hadde bare sommertøy og var kalde! Det hadde vært minusgrader like før vi kom dit. Det ble ok utover dagen, t-skjortevær, og i løpet av et par dager var det t-skjorte og shorts. Vi badet masse i hotellets utebassseng, også sent på kvelden, jenta vår "dusjet" i alle vannfontenene i parkene (gjennomvåt), og vi ble søkkvåte i vannrenner etc, men var tørre på et kvarter. Var masse på stranda når vi reiste fra Orlando, østkysten og Key West hadde varmt vann, på vestkysten var det iskaldt. Så det kanvære bra i mars! Vi hadde rundt 30 grader på dagen på det meste.
Gammel 02-09-2009, 12:13   #10
Medlem

Krista sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 194
Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vibs Vis post
Kunne også tenkt meg den pm'en. Vi skal mest sansynlig dit i forbindelsen med påsken.

Et tips, vi søkte på fly til Florida og 7 personer og det kom på ca 44 000. Syns det ble dyrt og søkte etter andre alternativer.
Vi kommer til å reise til Atlanta og kjøre til Orlando, ta ca 7 timer. Flybillettene kostet da ca 26 000 for alle 7.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:49.