Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-10-2009, 11:52   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 33
MP Rating: 0% (0)
Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.Maye79 har mye å være stolt av.
Flyreise og morsmelkerstatning

Noen som har erfaring? Vi reiser til spania med Ryanair på lørdag, og er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med morsmelkerstatning. De er jo veldig strenge på at en ikke kan ta med seg med 100ml med væske..., får en kokt vann på ryanair flyene? Jeg pleier jo å ha med både varmt kokt vann, og kaldt kokt vann, sånn at det går kjapt å tilberede... Noen som har noen tips?
Maye79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2009, 11:58   #2
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,800
Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flyreise og morsmelkerstatning

Du kan ha med mat og drikke til små barn! Det er untatt fra reglene, men vær forberedt på å måtte smake på det!
Gammel 21-10-2009, 12:01   #3
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,800
Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sakset fra OSL sine sider
Sitat:
5) Jeg reiser med små barn og må ha med melk til de på flyreisen. Tåteflasken rommer mer enn 100 ml. Må jeg putte melk på mindre beholdere?
Nei, barnemat (morsmelk / -erstatning, mat på glass o.l.) er unntatt fra reglene og kan tas med i håndbagasjen. Du må imidlertid være forberedt på å bli bedt om å smake på maten e.l.
Vanlig melk, saft / vann er unntatt fra reglene dersom man har med seg barn under 2 år. Væskebeholderne må imidlertid tas ut av håndbagasjen og sendes gjennom røntgenmaskinen. Som med annen barnemat må man være forberedt på å bli bedt om å smake på maten e.l.
Gammel 21-10-2009, 12:34   #4
VIP-Medlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 5,204
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.

På flyene så har de jo kokt vann til te som de serverer ombord. Så det jeg gjorde var å ha med ferdig oppmålt mengde mme pulver i en liten beholder, så fikk jeg varmt vann av flyvertinnene, de fylte på flasken til jeg sa stopp, så hadde jeg flaske med kaldt vann i sekken(kjøpt etter sikkerhetskontroll) som jeg blandet i til passe temp og mengde også tok jeg i pulver og ristet. Veldig enkelt og fort gjort
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:13.