Vi skal en tur til Paris til våren og skal bo to netter ved Disneyland og hadde også tenkt oss to netter inni byen. De stedene jeg hadde tenkt å bo (type Citadines.com sine leiligheter med soverom samt sovesofa i stuen) hadde enten ikke rett beliggenhet eller rett romkategori), så derfor har jeg trålet nettet. De hotellene jeg finner koster mer enn 5000 per natt og det synes jeg er for dyrt. Noen som kan tipse meg om en leilighetskjede eller hoteller som kan husere oss fire?
Vi har hotell de dagene vi skal i Disneyland, men trenger et annet når vi skal tilbringe to dager i selve Paris by. Klønete forklart i hovedinnlegget mitt
Mange treff der fra 3000,- for en helg og det er i sentrum. Vanskelig å komme med eksakte forslag uten å vite hvor i sentrum du vil ligge og når du skal være der
Har ikke bodd på dette selv, men vet bare at det ligger sentralt og har junior suiter. Jeg har holdt meg i andre deler av byen, som feks La Defense. Det anbefales ikke