Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2009, 13:23   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Sted: oppland
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
charminez er en ukjent størrelse akkurat nå.
_plystre reise alene med 4 & 5-åring til Bulgaria

hei
Jeg ønsker å ta med mine 2 døtre på en resteplass/hoppe-på-tur til Bulgaria en av de nærmeste dagene/ukene, men opplever at når jeg bestiller på nettet så blir det fryktelig dyrt, i motsatt fall der vi hadde vært 2 voksne som reiste.Noen som vet hvor man evt. kan finne andre som søker reisevenn eller andre gode råd vi kan trenge? alt mottas med takk.
Er bereist, men aldri med 2 barn og 1 voksen.
på forhånd takk !
klem aina
charminez er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2009, 09:52   #2
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 339
MP Rating: 0% (0)
pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.
Sv: reise alene med 4 & 5-åring til Bulgaria

Jeg tenker det samme som deg. Har tvillinger på 4,5 og planlegger Bulgariatur 4 sept.
Har nesten fått med ei venninne som har en gutt på snart 4. Hun skulle ned til politiet nå å høre hvor fort hun kan få pass til guttungen.
Vi reiser i tilfellet 4. sept fra Bergen

Kanskje vi kan møtes til en Play-Date i Bulgaria

Har ikke mange råd, for jeg er ikke spesielt bereist... Bare solhungrig
__________________
pinoccio er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2009, 10:18   #3
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 339
MP Rating: 0% (0)
pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.
Sv: reise alene med 4 & 5-åring til Bulgaria

Hva blir det til? Kommer du?
Vi reiser 4sept
__________________
pinoccio er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
reise, reisevenn


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com