Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2009, 19:22   #1
Seniormedlem

~Lilla~ sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,506
MP Rating: 0% (0)
~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.
Hva gjør man i Riga?

Jeg skal dit først ukai juni, bo på Spa hotell i gamlebyen. Gleder meg masse masse! Første turen uten barn på veldig mange år. Leser og leter på nett, men det blir ikke det samme som å høre fra folk som faktisk har vært der. Noen som har har erfaringer å dele? Hvar er bra og hva er evt ikke så bra i Riga? Tips til steder å se, restauranter etc?
og voksne storebror
~Lilla~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2009, 16:07   #2
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 454
MP Rating: 100% (1)
JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.
Sv: Hva gjør man i Riga?

Hvor skal du bo ?
Vurderer også å ta en tur til Riga for Spa behandling.
Gammel 20-05-2009, 17:47   #3
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,652
Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er vanskelig å anbefale uten å vite hva du liker/ikke liker.

Jeg er Latvia fan og er der årlig med familien min.
Vi bor i Jurmala og koser oss veldig med herlige strender og rolig miljø.

I selve Riga går jeg aldri glipp av en dag eller to på Central Marked.
Der er det råbillig og sko og vesker i særdeleshet er rene kuppene prismessig. Ellers tar vi alltid en tur ut på Lido Loghouse. Et morsomt sted med aldeles nydelig mat.

Et sted du kan sjekke for div tilbud er dette: Riga, Latvia Guide: Hotels, Map, Travel info

Der finner du linker om steder å se og hva nattelivet har å by på.

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2009, 23:01   #4
Medlem

lucas' mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 237
Blogginnlegg: 1
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elsie Vis post
Det er vanskelig å anbefale uten å vite hva du liker/ikke liker.

Jeg er Latvia fan og er der årlig med familien min.
Vi bor i Jurmala og koser oss veldig med herlige strender og rolig miljø.

I selve Riga går jeg aldri glipp av en dag eller to på Central Marked.
Der er det råbillig og sko og vesker i særdeleshet er rene kuppene prismessig. Ellers tar vi alltid en tur ut på Lido Loghouse. Et morsomt sted med aldeles nydelig mat.

Et sted du kan sjekke for div tilbud er dette: Riga, Latvia Guide: Hotels, Map, Travel info

Der finner du linker om steder å se og hva nattelivet har å by på.

FERIE

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.

med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:32.