Vi var i NY i høst, dog uten barn, men laget meg noen formeninger om det alikevell.
Jeg ville ihvertfall ha hatt med ei lita, lett vogn som er enkel å manøvrere og komme seg fram med, som kanskje har barnet vendt mot dere så dere hele tiden har kontroll med lille.
Bæresele som er komfortabel både for bærer og barn.
Ang bilstol så hadde jeg nok muligens tatt med til et barn som er såpass lite, de tar jo ikke så stor plass og dere har det stående på hotellrommet når dere ikke trenger det. da vet dere barnet er skikkelig festet i taxi til og fra flyplass og på evt andre turer dere drar på.
Undergrunnen er nok litt trasig med tanke på endel trapper opp og ned, men med liten og lett nok vogn ser jeg ikke at det skal være så alt for stort problem så lenge dere er innstillt på å måtte bære vogna og evt barnet vedsiden av på de turene. Det er jo billig og lettvint å bruke undergrunden, men må legge til at jeg var en smule nervøs første gangen vi dristet oss ned dit
Det er alltid masse folk som går i gatene, og inntrykket vi fikk var at det ble mere folk ute jo lenger på dag/kveld det ble. Følte vi gikk i 17.mai tog i de travleste gatene som feks fifth avenue, broadway og 7.avenue opp mot times square. Jeg tvi holdt i mannen hele tiden, kjemperedd for å miste han i de tette folkemassene.
Men gled dere, det er en fantastisk by og jeg ble helt forelsket og gleder meg til å komme tilbake en annen gang, en fantastisk by og opplevlse som gir meg sommerfugler i magen bare jeg tenker på det