Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-03-2009, 11:22   #1
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,045
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Komme seg billigst mulig fra Kristiansund til feks Roma, London etc

Jeg har tenkt til å gi sambo en tur i 30-årsgave. Det skal være fra 27.agust til 30.august (vi får neppe barnevakt lenger).

Nå har jeg lett og lett, men finner ikke noe

En mulighet er feks å fly fra Trondheim, noen tips til hvor vi kan dra? (sambo har ikke lyst til Paris, sier han)

Har sjekket turer til feks Barcelona med Ryanair(tenkte på Italia først, men der var det ingen turer på utreisedagen)

Jeg er ikke så god på å søke på sånt, kan noen hjelpe?

Turen kan ikke bli for dyr heller... For eksempel, en tur til Barcelona (flyr fra Torp) koster ca 1500, så kommer selvsagt hotell utenom, blir ikke så ille det heller, i underkant av 2000 kroner fant jeg ut, MEN, å fly fra Kristiansund til Oslo koster jo 3000 kroner tur retur! Så det er liksom der det drar ivei mest.

Kan noen hjelpe? Hadde helst sett at turen inkl hotell kom på rundt 6000 kroner, hvis ikke kan jeg bare glemme det
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 12:31   #2
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,324
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Komme seg billigst mulig fra Kristiansund til feks Roma, London etc

regner med du har forsøkt ticket, sas, kanskje t.o.m. startour og de andre større aktørene. Har du ringt til Bennett BTI? Eller Kristiansund Reiseservice?

Det er ofte det å komme seg til Oslo som drar opp hele budsettet. Jeg syns du bør vudere det å kjøre egen bil til/fra Oslo opp mot det å fly Ksu-Osl.
Og vurdèr også timeekspressen Ksu-Oppdal, og tog videre til Oslo. Kan hende dere er heldige og finner grønn pris på toget.

Til Trondheim er det selvsagt enklest å kjøre bil. Men regn med parkeringsutgifter iallefall.

Lykke til!
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 12:45   #3
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,045
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Komme seg billigst mulig fra Kristiansund til feks Roma, London etc

Takk for tips, toget hadde jeg ikke tenkt på engang! Tenkte på nattbussen, men det blir vel fort 2000 tur/retur der også, tror jeg. Å kjøre kunne jo vært aktuelt, går jo fint det siden vi ikke skal ha med barn

Hvis vi skulle reist fra Tr.heim hadde det ikke blitt noe ekstrautgifter annet enn å komme seg fra hurtigbåtkaia der og til flyplassen, sambo har gratisbillett på hurtigbåten oppover!

Har prøvd mange aktører ja, fikk blant annet tips om Ryan-air. De har jo kjempebillige billetter, men flyr selvsagt bare fra Torp.

Fant noen pakketurer til London, med Norwegian (dette var fra trondheim), med fly og hotell kom det på ca 5000 kroner, så det kunne jo vært noe. Men er litt usikker på det å dra til London, det er jo en svær by Men det er nok mye å finne på der, kanskje? Men er det en romantisk by? Dette blir jo en liten bryllupsreise også.

Nå er jo dette en stund til, blir det billigere jo nærmere vi kommer eller?

Håper jeg greier å spare opp nok!
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 14:45   #4
Medlem
 
MayaB sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 369
MP Rating: 0% (0)
MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.MayaB har en strålende fremtid.
Sv: Komme seg billigst mulig fra Kristiansund til feks Roma, London etc

London er fantastisk!!! Og kan være fryktelig romantisk, endte jo med at jeg gifta meg der. Vi har reist ofte mellom Trondheim og London, og bruker som regel Norwegian. Men jeg syns 5000,- hørtes dyrt ut jeg da. Det kommer jo an på når dere reiser, men bilettene bør være mulig å få for rundt 1000-lappen per pers tur/retur, og da er 3000,- i hotell rimelig fancy spør du meg.

Gjorde et søk på lavpriskalenderen for deg her:
http://ip.norwegian.no/ip/FareCalend...&tracker=AD2FC
__________________
MayaB, stolt mamma til Nemi (mai'02) og Frikk (aug'08).
IKKE GLEM KONGO!


Sist endret av MayaB; 25-03-2009 kl 14:51.
MayaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 14:51   #5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 7
MP Rating: 0% (0)
isola747 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Komme seg billigst mulig fra Kristiansund til feks Roma, London etc

Dere kan jo fly fra Vigra? De har 13 utlandsdestinasjoner.
Direkteruter - Ålesund lufthavn, Vigra
isola747 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 14:51   #6
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,045
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Komme seg billigst mulig fra Kristiansund til feks Roma, London etc

Sitat:
Opprinnelig postet av MayaB Vis post
London er fantastisk!!! Og kan være fryktelig romantisk, endte jo med at jeg gifta meg der. Vi har reist ofte mellom Trondheim og London, og bruker som regel Norwegian. Men jeg syns 5000,- hørtes dyrt ut jeg da. Det kommer jo an på når dere reser, men bilettene bør være mulig å få for rundt 1000-lappen per pers tur/retur, og da er 3000,- i hotell rimelig fancy spør du meg.
Ja, jeg lurer mer og mer på London nå egentlig Men har heldigvis lang tid på å bestemme meg på! Kan jeg spørre hvor dere har bodd i London? Var på Norwegian.no jeg sjekket jeg da, det billigste der inkl hotell kom på nesten 5000 ja. Men hotell kan man vel få til rundt 2000 kanskje? vi blir jo å ligge der fra torsdag-søndag, så det blir jo noen netter også.Billigste jeg fant på Hotels.com var 2200 totalt.
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 17:46   #7
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,045
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Komme seg billigst mulig fra Kristiansund til feks Roma, London etc

Billigste fra Tr.heim-London blir ca 3000 tur/retur for begge to. Da kommer hotell i tillegg til rundt 2200.

Jeg tror jeg kommer til å vente til det nærmer seg litt mer, både for å se om det blir rimeligere, og for å se om jegfår spart meg opp nok penger.

isola747: ja, det er jo også en mulighet. Det ser ut til at man bare kan se flyvninger for 3 mnd fram i tid, så da aner kjeg ikke om det går.
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com