Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2009, 12:55   #1
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,238
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen som har bodd på Sunwing Resort & Spa Arguineguín?

Vi har planer om å reise dit en uke i september. Jeg følger med på Ving og ser at prisene blir ganske kraftig redusert hver uke så jeg har tenkt å ha is i magen og vente litt med å bestille Problemet er at "all-inclusive-pakkene" tar slutt hvis man venter for lenge (iflg en dame jeg snakket med hos Ving). Det jeg lurer på er om det er mulig å kjøpe denne "all-inclusive-pakken" når man kommer ned til hotellet? Vi gjorde det når vi reiste til Karibien og det var ingen problemer selv om reiseleverandøren sa at det var fullt.

Jeg lurer også på om hvilken type leilighet som har best beliggenhet? Det er jo så mye å velge mellom, type A, B, G med havutsikt osv. Her er et kart over alle leilighetene: http://www.ving.no/MYTImages/SiteId3...es/ARGSUNA.gif

Takker for alle tips

Alva blir storesøster i august 2010
Lykkelig77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 20:26   #2
Medlem

Mosken sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 140
Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.
Sv: Noen som har bodd på Sunwing Resort & Spa Arguineguín?

Jeg har bodd i en av de mørkeblå leilighetene, mener jeg. Havutsikten er helt utrolig nydelig på det hotellet, så det anbefales!

Husker ikke hvordan solforholdene var, så er ikke så mye til hjelp med tanke på beliggenhet, er jeg redd. Husker imidlertid at mange av dem med altaner vendt mot scenen satt der og fulgte med på showene om kvelden. Kan jo være greit når man har barn som skal legge seg?

Vet ikke om det er mulig å kjøpe all inclusive etterpå, men det er i hvert fall mulig å kjøpe alle måltider der. Vi laget vår egen frokost (butikk på hotellet, i frokostsalen kostet det ca 80 kroner pr pers mener jeg (altså ganske dyrt)), og spiste middag på hotellet på regning.
Gammel 08-08-2009, 20:38   #3
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mosken Vis post
Jeg har bodd i en av de mørkeblå leilighetene, mener jeg. Havutsikten er helt utrolig nydelig på det hotellet, så det anbefales!

Husker ikke hvordan solforholdene var, så er ikke så mye til hjelp med tanke på beliggenhet, er jeg redd. Husker imidlertid at mange av dem med altaner vendt mot scenen satt der og fulgte med på showene om kvelden. Kan jo være greit når man har barn som skal legge seg?

Vet ikke om det er mulig å kjøpe all inclusive etterpå, men det er i hvert fall mulig å kjøpe alle måltider der. Vi laget vår egen frokost (butikk på hotellet, i frokostsalen kostet det ca 80 kroner pr pers mener jeg (altså ganske dyrt)), og spiste middag på hotellet på regning.
Tusen takk

Jeg har sjekket litt på nett og kom over en side hvor tidligere gjester har gikk karaktere osv. De aller fleste klagde veldig på støy fra scenen og veien Var dere plaget at det?

Lykkelig77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 21:18   #4
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Finnskogen
Meldinger: 591
CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.

Har også bodd der!!! Hadde kongeplass mtp scenen!!!
Jeg kan ikke si at det var bråk fra scenen, men da vi var der var det Greace som gikk og jeg simpelthen elsker den!!!!

Det er ikke så mye trafikk på veien der nå da ettersom det er motorvei litt lenger inn på øya.
Men vi hørte ingenting av veien uansett på vår side.

Vi spiste mat utenfor hotellet. Leide bil og var i Mogan og rundt omkring.

Handlet baguetter og litt pålegg på butikken og spiste frokost på egen terasse.

Men vil absolutt anbefalle dere å dra dit ja!!!! Vakkert!!
V050705
CillaBerg er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 21:25   #5
Medlem

Mosken sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 140
Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.Mosken har en strålende fremtid.

Ingen støy fra veien på vårt rom, nei.

Heller ikke fra scenen/barområdet, dvs. det er jo støy mens det er liv og show, men det ble stille ganske tidlig på kvelden.

Veldig fint for barn der!

Det er også kort avstand til en liten sandstrand med masse morsomme bølger. Vi pleide å gå der på ettermiddagen, når vi var lei av bassengområdet (dog ikke egnet for små barn pga bølgene).

Ikke så veldig langt å gå til Amfi del Mar heller, som har flott strand og er bedre egnet for småttiser.
Gammel 08-08-2009, 21:28   #6
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Finnskogen
Meldinger: 591
CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.

Ingen støy fra veien på vårt rom, nei.

Heller ikke fra scenen/barområdet, dvs. det er jo støy mens det er liv og show, men det ble stille ganske tidlig på kvelden.

Veldig fint for barn der!

Det er også kort avstand til en liten sandstrand med masse morsomme bølger. Vi pleide å gå der på ettermiddagen, når vi var lei av bassengområdet (dog ikke egnet for små barn pga bølgene).

Ikke så veldig langt å gå til Amfi del Mar heller, som har flott strand og er bedre egnet for småttiser.

Der er det flott!!!!
V050705
CillaBerg er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2009, 22:28   #7
Medlem

Summer sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 328
Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.

Vi har vært der to ganger og bodde begge gangene i to-roms Royal-leiligheter (mørkeblå). Kjempefin utsikt og gode solforhold. Hørte selvfølgelig underholdningen fra scenen på kveldstid, men synes ikke det var så forstyrrende.
Vet ikke om maten kan bestilles når du kommer på hotellet, da vi alltid har bestillt frokost med reisen.
Gammel 09-08-2009, 00:26   #8
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,290
lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bodde i leilighet 124, veldig fornøyd Gedigen veranda, lite støy, ikke utgang fra balkongen riktignok (passet for øvrig fint for oss den gang med tanke på barna), 2 soverom.
Gammel 09-08-2009, 09:46   #9
Supermedlem

Olasmamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 822
Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.

Husker ikke helt beliggenhet for leiligheten vi hadde. Men vi hørte hverken noe fra veien eller fra scenen. Er vel snart fire år siden vi var der. Hadde leilighet med kjøkken og det var to soverom. Hadde forholdsvis stor veranda ut mot grøntområdet/hagen mellom hotellbygningene. Vet ikke om du kan bestille frokost og middag når du ankommer hotellet. Vi forhåndsbestilte frokost som var veldig ok for både små og store. Middagen inntok vi på forskjellige steder. Fant en restaurant med fantastisk biff/kjøtt i nærheten. Det var noen som jobbet i resepsjonen som anbefalte oss den.
Utrolig flott sted for barn og stranden som er nevnt er virkelig flott for barnefamilier.

Olasmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2009, 13:30   #10
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Tusen takk for alle svar

Jeg er veldig usikker på om vi skal ta med "all-inclusive" Jeg tenker at det er veldig praktisk å slippe bestille en ting på restaurant til snuppa. På en buffet går det liksom an å ta litt av hvert og alltids finne noe hun liker. Det koster 3 450 med all-inclusive for oss 3. Kun frokost koster 1 000 kr for en uke..

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:40.