Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-06-2006, 16:06   #1
Supermedlem

sira sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 601
MP Rating: 0% (0)
sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.sira er som en lysfontene.
paraplytrille..?

er det lurest og ta med sportsvogn ell kan man ta med paraplytrille?paraplytrille kan jo være litt ekkel og trille? hvilken erfaring har dere?

0
(Mini`n)
sira er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2006, 20:59   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: paraplytrille..?

Jeg har flere ganger vært i babybutikk med det formål å kjøpe trille (de er jo så nette), men har alltid ombestemt meg Synes de virker skikkelig skranglete og tunge å trille rundt på alt annet enn parkett, selv de dyre og fancy. Så jeg ville uten tvil tatt med sportsvogn! God tur!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2006, 09:11   #3
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,126
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi hadde med paraplytrillen vår til sania for 2 år siden, og er i dag like overasket som den gangen hvor god den var til å trille.
Vi trillet på brostein, grus og glatt marmor. Gikk helt supert.
Vi har en basson trille hvor ryggen kan legges helt ned, 5punkts sele, tak,kurv under og regulerbart håndtak. Den er nett å trille og jeg hadde ikke tatt med meg teutoniaen, (ikke plass i bilen og tar stor plass). men det er jo meg...
Gammel 03-06-2006, 12:50   #4
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,685
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er ikke noe paraplytrille-fan... De har så små og ekle hjul. Jeg ville gått for noe med større hjul, uansett...
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 04:41   #5
Supermedlem

alice83 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: På en øy i Nord.
Meldinger: 844
alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.alice83 har en strålende fremtid.

Vi har kjøpt en basson trille til sydentyrn vi skal på, den har littstørre hjul enn de valige paraplytrillene, vi anbefale en sånn ja. Tror ikke de paraplytrillene er noe særlig.

alice83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 18:56   #6
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,307
Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi fikk ei carena lieback lux til bursdagen til Elias, som vi skal ha med oss til Kypros om to uker. Har testa den på kjøpesenter, og den virker helt grei.
Jeg orker IKKE å dra med meg sportsvogn nedover... Dessuten, på enkelte fly slipper du å sjekke inn trilla, men får en pose. Den tar du på trilla når du kommer til gaten, og leverer den til flyvertinnene. Så får du den tilbake når flyet lander, og kan trille gjennom passkontrollen og bagasjehentingen!!!
Gammel 04-06-2006, 19:55   #7
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.

Hadde med paraplytrille på ferie i fjor og det var jo helt idiotisk spør du meg.. Humpet som bare det bare det var litt ujent undrelag/ grus, og på stranden måtte vi bære vognen
I år tar vi med en lett trehjuling med normalt store hjul.
Tar jo mer plass på kafeer og sånne stdere men jeg tror det blir bedre uansett.
Gammel 07-06-2006, 16:48   #8
Supermedlem

nm32 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 827
nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.nm32 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sina
Hadde med paraplytrille på ferie i fjor og det var jo helt idiotisk spør du meg.. Humpet som bare det bare det var litt ujent undrelag/ grus, og på stranden måtte vi bære vognen
I år tar vi med en lett trehjuling med normalt store hjul.
Tar jo mer plass på kafeer og sånne stdere men jeg tror det blir bedre uansett.
Enig.
Det finnes jo ikke demping på trillene. Om ungen skal sove og trille samtidig er jo det håpløst. Jeg kjøpte en brukt sportsvogn på finn.no. 3 år gammel Simo med lufthjul og ryggen kunne legges helt flat. Og ikke mindt det var god plass oppi den så vesla ikke svetta ihjel når hun sov. Triller er for kjøpesenter spør du meg.
Gammel 07-06-2006, 22:45   #9
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,666
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes synes nesten synd paa alle ungene som humper rundt i smaa paraplytriller her vi er paa Mallorca naa. Mange smaa unger som henger og dingler rundt i vogna og sover, gjerne uten kalesje som beskyttelse for sola mange ogsaa.

Naar vi reiser til syden saa prioriterer jeg aa ta med ordentlig vogn til den som skal sove. Paa denne turen saa har vi med Brio Race til sovevogn og Zapp i tillegg saann at begge har vogn om vi skal gaa paa tur.
Gammel 08-06-2006, 15:42   #10
Supermedlem

mai_mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,472
mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.

Jeg liker å ta med en skikkelig vogn når vi er ute og reiser. Skal ta med Mistralen når vi drar sydover neste gang. Blir liten sammenlagt, og er god å trille og sove i...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:22.