|
|
|
21-03-2009, 08:28
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,139
|
Vi skal til oslo og rikshospitalet om en mnd ca. Blir der vel i 3 dager + kanskje.
Jeg må ha med meg bilsete, bagasje, barn(selvfølgelig) ++ Hadde i utgangspunktet tenkt å ta med meg stokke vognen, men iom at jeg bare har to armer vurderer jeg å droppe det.
Tenkte om jeg kun skal ta med meg Beco'en og "slenge" han på ryggen slik at jeg får tatt bagasjen og bilsete enkelt og greit. Tenkte å putte sjalet i bagasjen så jeg har det til litt kosebæring..
Vi får sikkert låne en vogn på rikshospitalet?
Hvordan tror dere det vil gå? er det lurt eller ikke lurt? Han klarer å sove i beco/sjal men han sover selvfølgelig bedre i vognen..
hva syns dere?
og flyturen er på ca 40(?) min, hva trenger jeg på flyet? Lenge siden jeg har reist med så små barn.. hehe.. og jeg husker at jeg alltid hadde for mye med meg inn på flyet slik at det bare var stress.
Sist endret av Strikkis; 21-03-2009 kl 08:30.
|
|
|
21-03-2009, 08:34
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 712
|
Siden du skal på Riksen og sikkert ikke kommer til å gå gatelangs i Oslo de dagene, tror jeg nok jeg hadde droppet vognen. Særlig når man reiser alene, er det mye styr med for mye bagasje.
Hvis du ammer så hadde jeg tatt med en gulpeklut, en ren body, en bleie og våtservietter på flyet.
God tur!
|
|
|
21-03-2009, 08:35
|
|
VIP-Medlem
|
jeg ammer ikke. og han drikker særdeles lite melk..
kanskje ta med meg vann og en fruktmos kanskje? En liten veske med noe stæsj altså..?
|
21-03-2009, 09:09
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,635
|
Er det nå han skal ha operasjonen? I så fall ville jeg droppet vognen. Kan ikke skjønne at du skal trenge den i Oslo. Han vil nok sove i sengen på sykehuset.
Ville tatt med stelleveske med bæresjal, ekstra skifteklær til ham, noen våtservietter, et par bleier (i tilfelle forsinkelser), en tåteflaske (du får vel neppe med deg en full flaske gjennom sikkerhetskontrollen med de nye reglene).
|
|
21-03-2009, 09:13
|
|
VIP-Medlem
|
er det enda flere nye regler? for jeg har både fått med meg thermos og melk osv igjennom sikkerhetskontrollen. siste gang var i januar. (vi følger snuppa inn til gaten når hun skal til pappaen)
ja det er når han skal opereres.. var mest på reisen jeg tenkte kanskje at vognen var bra å ha men så kom jeg på at det kanskje blir mere stress enn kjekt å ha vognen.. hehe....
|
21-03-2009, 09:48
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,044
|
Siden dere er gode på bæring, og han klarer å sove i sjalet, så hadde jeg tatt det med, og droppet vognen.
På flyet hadde jeg tatt med sjal, melk, vann, litt mat/fruktmos, noen bleier, våtservietter, et sett med bytte klær, og kanskje en eller to fengende leker.
|
21-03-2009, 09:53
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,141
|
mener å huske når noen venner av meg hadde operasjon, att de ikke kunne løfte ungen sånn og sånn etter operasjonen, kansje best med vogn til han da? eller...veit ikke jeg
|
|
21-03-2009, 10:38
|
|
VIP-Medlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av maya 80
mener å huske når noen venner av meg hadde operasjon, att de ikke kunne løfte ungen sånn og sånn etter operasjonen, kansje best med vogn til han da? eller...veit ikke jeg
|
hmm.. dette får jeg ringe riksen og undersøke tror jeg..
Han skal jo ikke ha åpen operasjon med arr osv.. han kommer bare til å ha et sår i lysken.. men jeg får undersøke det.
|
21-03-2009, 11:28
|
|
VIP-Medlem
|
fikk et flott tips om å ta med zapp understell og feste bilstolen på.. men min bilstol er akta graco logico s, og den passer vel ikke til det?
er det noe sted man kan leie seg en zapp og en maxi cosi bilstol?
|
21-03-2009, 11:38
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,044
|
Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi
fikk et flott tips om å ta med zapp understell og feste bilstolen på.. men min bilstol er akta graco logico s, og den passer vel ikke til det?
er det noe sted man kan leie seg en zapp og en maxi cosi bilstol?
|
Du får jo triller til å klikke Akta'en på også, det har vi
Skal se om jeg finner link.
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:06.
|