Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-03-2009, 14:27   #21
Juniormedlem
 
Lenis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 47
MP Rating: 0% (0)
Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.
Sv: Reise uten vogn?

Om han bruker smokk så kan det være greit at han bruker det under landing og letting, for å unngå dotter i ørene.
__________________
Lillemor Juni 08
Lenis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2009, 14:47   #22
Supermedlem
 
streken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 511
MP Rating: 0% (0)
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.
Sv: Reise uten vogn?

Spør om flyet er fult, er det masse ledige seter kan du få bilstolen med inn på flyet, de fester det til flysete og han kan sitte der under flyturen, det har vi gjort ofte og da sitter småen i ro, sovner gjerne også
__________________
Lille Prins Henrik-17 januar 08!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-03-2009, 17:41   #23
Veteranmedlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,649
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reise uten vogn?

takk for tips
__________________
Snart skolejenta-sept-2003 OG hjertebarnet-juli-2008
bærende trillende ekstrem vogndilla og babyutstyrsdilla alenemamma med ingen mann til å bestemme hva jeg har og ikke har lov til å kjøpe meg til enhvertid.
"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:40.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com