dette vet sikkert mange, men ikke alle.
vi var på greengarden ifjor og vi skal dit i år også 22 aug - 5 sept
hotellet er helt fantastisk. vi er superfornøyd der.
et eksempel på personalet er en dag da datteren sprang avgårde fordi "showet" var begynt. jeg fikk det ikke med meg for vi var i butikken og jeg sto i kassen.
dette fanget personalet kjapt opp og de var tre fire stk på pletten, en tyrker og en skandinavisk talende person og en som fant meg for å si fra om at datteren min hadde tatt seg en tur på egenhånd. og en til men han var rimelig overflødig. hehe
området er stort og bedre enn på bildene faktisk. det er også et lukket område med dørvakt og du får et armbånd rundt armen første dagen vi ankommer og ingen uten armbånd slipper inn på området uten spesiell avtale. (unntatt de ansatte da)
på hotellområdet betaler man det meste med nøkkelkortet sitt (skriver det på hotellrommet) unntaket er butikkene på området, de foretrekker kontanter. du kan bruke både lire og euro, men de foretrakk euro mener jeg å huske.
maten er veldig bra. vi hadde ikke all inclusive, men maten på hotellet var så bra at vi likevel ofte endte opp med å spise der.
terassen i tilknytning til leilighetene er ikke så bra. de er veldig små i forhold til str på leilighetene. iallfall 3-roms´ene, det var ikke plass til alle fem på en terasse. vi hadde to terasser da, men det hadde jo vært kjekt å kunne samle seg alle sammen på samme terasse.
treningsrommet koster 60 kr dagen å bruke, og til den prisen så er treningsrommet altfor lite og mangelfullt utstyrt.
hamam´en må dere virkelig prøve! det var fantastisk deilig.
bassengområdene er kjempeflotte og det bassenget med sklie har faktisk bar
i bassenget. litt artig å kunne sitte i baren mens man fortsatt er i vannet.