Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-11-2009, 15:57   #1
Supermedlem
 
symamman sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 555
MP Rating: 0% (0)
symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.
Zapp som håndbagasje

Jeg skal ut å reise alene med mine to små minstemann er 4,5 mnd og største 3.5 år. Jeg lurte litt på å ta med Zappen men så kom jeg til å tenke på... blir den da min håndbagasje eller kan jeg ta den og ei veske i tillegg. Storebror må jo ha sin egen sekk/koffert... (reiser med SAS innenlands)
Noen som har gode tips når man reiser med to forresten...?
__________________
Lillegutt f. 20.03.06
Spiren f. 30.06.09
symamman er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2009, 21:29   #2
Supermedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Finnskogen
Meldinger: 552
MP Rating: 0% (0)
CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.
Sv: Zapp som håndbagasje

Hvis du IKKE pakker ut zappen fra reisebagen sin før etter du har passert sikkerhetskontrollen er det ittno problem. men du kan vel kanskje ta minste i Mei tai eller annen bæresele istendenfor?? Veldig fint å hendene frie til å kunne "være der" for den eldste.
__________________
Cilla: noen ganger skikkelig PMS, men steller hjemmeholder kontakten med gamle venninnersteller med gubben sinog tar vare på alle barna
M050801
H280103
V050705
CillaBerg er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2009, 23:16   #3
VIP-Medlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 5,503
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Zapp som håndbagasje

Har aldri hatt problemer med å få med Zapp'en nei, men vi pakket den alltid ned før vi skulle board'e slik at vi ikke får noen spørsmål fra noen som ikke helt har fått med seg at den er innenfor målene Hvis ikke vesken din er veldig stor så går det nok bra. Innenlands så er det ikke alltid folk har med seg så mye håndbaggasje heller, så vil ikke tro at det byr på problemer. Barn under to år, som det ikke betales for, har ikke baggasjekvote heller, men vi har nesten alltid med hvertfall en kolli mer i håndbaggasje, og aldri fått kommentarer på det. I verste fall kan Zapp'en få en tag og den sendes ned på bakkenivå ved gate'n. Skal gå helt fint

Ha med godt med aktiviteter til 3,5 åringen, og litt kjeks/små-måltid, musikk eller spillmaskin (f.eks. DS) hvis h*n har det, tegnesaker, bøker, småbiler osv. Og ikke minst - ha gooood tid

God tur
__________________
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 10/12/02
Unge herr Super Sprettkanort født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:01.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com