|
|
|
07-03-2009, 20:52
|
|
Gjest
|
ja vi er begge gift og har barn på samme alder. I går kunne hun fortelle at hun flørter med gutter/menn. Og ikke bare det hun kunne fortelle at hun kunne ha sex med dem og for eksempel attet en tur på byen. Jeg satt sjokkert og hørte på og spurte om hun tulla,men nei alt var sant. Det verste var at mannen hennes var klar over alt. Han hadde sagt at han frstod henne godt og ville gjerne se at ting foregikk foran øynene hans. Jeg kan fortsatt ikke tro det. Hun spurte om jeg også var en sånn type,men nei sa jeg. Og fikk slengt på ansiktet å gud du er gammeldags og tror at du må sitte hjemme etter du ble mor. Uff .hva er riktig og galt.
|
|
|
07-03-2009, 21:21
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,608
|
Sv: sjokkert over vennine
|
|
Det hun gjør er vel riktig for henne da, og det du gjør er riktig for deg. Synes det er merkelig at hun skulle "angripe" deg på den måten da, men hun om det.
Den samlivsformen hun og mannen har hadde ikke vært noe for meg.
|
|
07-03-2009, 21:32
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,247
|
|
|
Vel, så lenge mannen hennes er klar over det, og aksepterer det, så ser jeg ikke problemet.
|
07-03-2009, 22:19
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 3,545
|
|
|
haha da er jeg også gammeldags
|
07-03-2009, 23:40
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,948
|
|
|
Mange måter å leve live sitt på, noen måter er morsom der og da, men når virkeligheten og ryktet innhenter en er det ikke fullt så morsomt lenger.
Vet om mange mennesker som har levd seg "ut" og i ettertid slitt fordi ting ikke ble helt som de hadde tenkt.
|
08-03-2009, 09:13
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,361
|
|
|
I mine øyne så blir dette helt feil... Kan ikke si med 100% sikkerhet, men ekteskapet går mest sannsynlig rett vest...
Jeg hadde vært like sjokka som deg!!!
De er allikevel enige om det, men det slike folk ikke tenker på er barna om ekteskapet/forholdet skulle gå skeis...
Huff nei, forstår meg ikke på sånne folk!!!!
|
08-03-2009, 09:27
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 816
|
|
|
da er jeg også gammeldags
|
|
08-03-2009, 09:41
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,615
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av texasgirl
da er jeg også gammeldags
|
me too..
|
08-03-2009, 12:48
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,828
|
|
|
I det nyeste Kamille (som komemr i butikkene imorgen?) var det en repotasje om akkurat det samme.. Intervju med et par som levde i et slikt åpent forhold.
Jeg var litt sjokkert ja.
|
|
|
08-03-2009, 13:11
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 771
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Lille Blink
I mine øyne så blir dette helt feil... Kan ikke si med 100% sikkerhet, men ekteskapet går mest sannsynlig rett vest...
Jeg hadde vært like sjokka som deg!!!
De er allikevel enige om det, men det slike folk ikke tenker på er barna om ekteskapet/forholdet skulle gå skeis...
Huff nei, forstår meg ikke på sånne folk!!!!
|
Helt enig, spesielt det med barna! Ja, det finnes sikkert de som kan ha et sånt forhold, men de få jeg vet om er skilt alle som en!Tror det er utrolig vanskelig å ha et godt forhold i lengden på den måten...
|
|
|
|
|
Stikkord
|
Ingen Tags registrert Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden. Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen. |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:02.
|