Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-03-2009, 21:21   #21
Seniormedlem

Reggius sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,721
MP Rating: 0% (0)
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: sjokkert over vennine

Sitat:
Opprinnelig postet av Marry Vis post
Enig. Hadde blitt sjokkert om mannen min skulle velge mine venner for meg.
Samma her, selv om jeg er gammeldags

Regg.
Gammel 09-03-2009, 21:22   #22
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,247
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
HI her.Det er et lite sted der hvor de bor,men hun tar å drar til byen for at ingen skal kunne kjenne henne igjen. Uff bare tanken på det gjør meg gærn. Har ikke sagt noe til min mann. For jeg tenkte hvis jeg skulle fortelle han det, så måtte jeg ta farvel med henne. Foe jeg vet at ikke synes noe om slike ekteskap(er glad for at vi tenker likt). Det var fint at det var så mange gammeldagse her da. Da er ikke jeg alene
Hva i all verden har dere med det?? Hun skader da ikke dere ved å leve i et slikt forhold...

Jeg synes hele diskusjonen blir latterlig jeg. Snakk om å dømme folk å legge seg borti noe man ikke har noe med.

Jeg er forøvrig "gammeldags" og lever i et monogamt forhold, men hva andre gjør bryr meg midt i ryggen.

Btw; det er ikke så nytt dette med å leve i frie forhold heller, så særlig gammeldags er det ikke å være monogam heller.
Gammel 09-03-2009, 21:41   #23
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 771
Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av 2 fine barn Vis post
Får du ikke være venn med henne fordi hun har sex med flere menn? Det synes jeg er sært da
Signerer!

Tror jeg hadde fått litt sjokk hvis en god venninne hadde fortalt dette; (kan liksom ikke se for meg hvem det skulle være, men man vet jo aldri!) men jeg har da ingenting med det; og mannen min kunne bare prøvd seg å si at jeg ikke skulle treffe henne noe mer...Hun er da den samme personen selv om hun er mer "frigjort" enn meg på sex-fronten...Jeg kunne ikke vært gift med en som hadde prøvd å bestemme hvilke venner jeg skulle ha, det er helt sikkert!
Frida* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2009, 22:14   #24
Medlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Bodø
Meldinger: 376
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.

Jeg ville blitt mer sjokkert hvis jeg hadde en mann som nektet meg å ha en "sånn" venninne, enn hvis jeg hadde en venninne som levde i et åpent forhold.

Verdens nydeligste jente kom til verden 26.11.08 og mamma fikk endelig spise fenalår igjen.

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2009, 07:03   #25
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 17,855
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Om det passer for dem så må de da få lov til å ha et åpent forhold. Ser ikke noe galt i det, men det er veldig dumt av henne og dømme deg for å ikke ville ha den type forhold. Vi er alle forskjellige.

Syntes det høres ut som om du lever i et noe spesielt forhold om mannen din kan fortelle deg hvem du kan være venn med..
Gammel 17-03-2009, 13:21   #26
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

tror det var en måte å spørre om noe annet jeg... Det finnes andre måter å ha sex på enn de tradisjonnelle! Vet ikke hva det heter men det finnes par som går og treffer andre par og da bytter de for kvelden... mann 1 har sex med kvinne 2 og mann 2 med kvinne 1. Det er også menn som tenner på å se kvinnen ha sex med en annen, eller vil ha sex med 2 samtidig, osv... Jeg har en følelse av at det venninen din fortalte var ikke bare fortelling, men også en måte å se din reaksjon for så å invitere til noe mer om du hadde vært positiv... Ettersom du ikke var det, fikk du den vanlig kritikk av å være sååååå gammeldags, som er veldig vanlig å bruke i disse kretser om folk som ikke deler deres mening! ;-)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:49.