Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > September 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 10:28   #1
Supermedlem
 
tigern sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 985
MP Rating: 0% (0)
tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.tigern har en strålende fremtid.
Mandag!

Og tigern gjesper i dag

En litten tass har underholdt meg med å sparke i blæra mi Og det betyr mange doturer osv

Nei, masse å gjøre i dag. Så jeg får stikke innom senere :vinke:
__________________
tigern, tigerjentene (des `00 og april `03) og tigergutt sept '06 og lille bonus. t:12/1-09

tigern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 10:56   #2
Seniormedlem
 
*Silje* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,915
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.
Sv: Mandag!

Helga går så altfor fort synes jeg
Mandagen kommer jo før jeg får tenkt meg om.
I kveld skal jeg på shopping med ei veninne
__________________
sept 06


*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 11:36   #3
Ewi
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (2)
Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.Ewi har en strålende fremtid.
Sv: Mandag!

Have føn shopping, Silje

Auda, Tigern - den blæra er utsatt og ikke er det særlig godt heller


I går samlet jeg alt det flekkete ulltøyet til mini (masse beige fra hm, håpløs farge og en blå jakke i prinseull), heiv det i maskin sammen med et par pakker brun tekstilfarge og nå er det som nytt igjen! Nå kan det brukes frem til det blir for lite i hvert fall - det så jo ikke ut med gule flekker fra fruktpure Sytrådene tar jo ikke farge, men det ble ganske stilig i grunn!

Ellers har jeg funnet frem noe garn, skal prøve å improvisere noe enkel veske greier og tove den. Se hva jeg får til.
__________________
25.09.06 mars '09
Ewi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 11:48   #4
Veteranmedlem
 
Krissie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,836
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mandag!

Smart å farge ullet, Ewi!

Jeg har en liten utsovet gutt ved siden av meg i sofaen, og ei trøtt jente som ikke vil sove i senga nede i kjelleren. Hun gauler og prater og styrer på i senga. Takk og lov for at hun ikke går ut!

Fie har fått sine tre siste hjørnetenner- alle på en gang. Klumpen har også fått sin første tann!
__________________
Snuska september 06
Klumpen mars 08
Krissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 18:22   #5
lex
Veteranmedlem
 
lex sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,724
MP Rating: 0% (0)
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mandag!

Her har vi fremdeles ingen hjørnetenner. Begynner det å bli litt seint?
__________________
lex

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------


En stjerne skinner i natt
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 20:58   #6
Veteranmedlem
 
Krissie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,836
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mandag!

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Her har vi fremdeles ingen hjørnetenner. Begynner det å bli litt seint?
Det må ha vært nå i løpet av siste uka en gang at de har kommet... Begynte å lure på om de aldri skulle komme frem. Vet ikke når tid det begynner å bli "sent"...?
__________________
Snuska september 06
Klumpen mars 08
Krissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 21:50   #7
lex
Veteranmedlem
 
lex sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,724
MP Rating: 0% (0)
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mandag!

Ikke jeg heller. Spiller forsåvidt ingen rolle om det er sent heller, eneste er at jeg har hørt at det er vondere å få dem desto seinere de kommer. Håper ikke det stemmer, da, stakkars liten!

Jeg skal planlegge noen timer til i morra og så skal jeg legge meg! Er så trøtt.
__________________
lex

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------


En stjerne skinner i natt
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:09.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com