Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-05-2004, 09:13   #32
safran
Veteranmedlem

safran sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Classified
Meldinger: 4,793
MP Rating: 0% (0)
safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av Maximillia
Ser forresten at jeg har litt motsatt syn av mange andre her: Jeg syns det er veldig naturlig at småbarn er nakne på stranda når de bader og leker i vannet, men å løpe naken rundt i hagen syns jeg ser litt merkelig ut. Da tenker jeg ikke på når de bader i plaskebasseng, men sånn ellers. Liker ikke så godt nakne romper oppi hageputene og på trehjulssykkel og sånn. Husker jeg hadde besøk av noen som lot 4-5åringen sin kjøre rundt naken på gåbilen til babyen min, DET syns jeg ikke noe om!
Det skulle jeg kanskje ha presisert - barna går nakne i hagen når de har plaskebassenget ute. Jeg er heller ingen fan av nakne romper i sofaputer - da sitter de på håndkledet sitt i såfall. Og jeg liker slett ikke at unger kommer på besøk uten en tråd.