Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-05-2004, 10:17   #35
LilleMo
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av tally
Det er jo bare små barn jo...

Synes det er helt forferdelig at samfunnet er blitt sånn at barna skal læres opp til å skjule seg allerede fra 1-2 års alderen..
Tror årsaken ligger i at det finnes så mange pervoer som utnytter situasjonen med nakne barn på stranda. Du skal se at det er her de endelig får nesten "usett" boltret sin fantasi med nakne barn. Hørt om tilfeller hvor det ligger enslige menn omtrent opp i teppet til noen med småbarn som er naken på stranda. Jeg syns ikke noe om at mitt barn skal gå naken på stranda. Som bergensis er jeg livredd for at noen skal ta bilder og legge ut på internett. Dessverre har det blitt sånn nå, og det er rett og slett for j.... og veldig trist. Vi var i syden i fjor, og vi skal til syden i juni. Han hadde på seg badebukse i fjor, og kommer til å ha på han badebukse i år (som holder igjen "uhell"). Hjemme, inne, så løper han rundt før han skal stelles for kvelden og "lufter" stumpen sin, men ikke offentlig, det liker jeg ikke.

Naboene der jeg bodde før, lot lillejenta si på 2-3 år løpe naken å leke i veien utenfor huset deres. Der det kjører biler forbi. Foreldrene var jo også der. Så kom hun løpende ned til tunet vårt og løp rundt der naken for å leke med katten vår. De hadde hage, men det var vel mye morsommere å leke på veien og i andres hager. Det skjedde opptil flere ganger det. Kanskje jeg er litt prippen, men jeg syns nå at det ikke var helt passende liksom.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat