Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-05-2004, 11:46   #42
Arwen*
Seniormedlem

Arwen* sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,336
MP Rating: 100% (9)
Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.Arwen* har en strålende fremtid.
Sv: Nakne barn på stranda?

Jenta mi på 5 år pleier å bruke badedrakt. Når hun var mindre var hun stadig naken på stranda, men når hun blei en tre år ønska hun selv å ha på seg badedrakt. (fordi hun synes det er fint!)

Jeg synes det er naturlig og helt greit at barna er nakne på stranda, om de ønsker dette. Det er jommen ikke ofte senere i livet, at de får muligheten til å være så frie og ha et så naturlig forhold til kropp. Det er deilig for de små kroppene å slippe innpakninga som de har ellers i året.

Jeg er ikke redd for å la de yngste være uten truse heller. Stort sett bæsjer de ikke i vannet, og skulle det skje, så blir det tatt opp igjen med en pose. Raskt og smertefritt! Det eneste som gir meg en liten grunn til å ville ha buksene på, er at det ofte blir masse sand i rompa, som er vanskelig å få ut og som kan bli litt sårt.

født 15. august-07
Arwen* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat