Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-05-2004, 14:45   #54
Benja
Supermedlem

Benja sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Bodø
Meldinger: 716
MP Rating: 0% (0)
Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.
Sv: Nakne barn på stranda?

Poden er bare 7 mnd, og blir vell ikke å løpe så mye rundt naken. Men når han blir så stor blir jeg nok ikke å la han løpe rund naken.

Hvorfor? Å være naken er en naturlig ting, og det vet jo jeg også.
Jeg har jobbet mange år på en svømmehall som badevakt, og har opplevd ganske mye rart. Det som ryster meg mest er alle de pedofile som trekker til slike plasser for å se og observere, og ikke minst håper på "napp". Jeg har mer enn en gang ringt politiet for å få dem til å hente personer som har tredd seg utidig overfor barn. Små og store. Nå tenker alle det blir ikke å skje mitt barn, jeg skal holde øye med barne mitt HELE tiden, slikt skjer ikke oss. Våkne opp !!!! Dette skjer oftere og mer enn du aner. Hvor mange barn er ikke "bare" forsvunnet, eller der foreldre som har sagt "jeg snudde meg bare ett øyeblikk"

Bare en liten tankevekker....