Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2004, 14:18   #51
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Nakne barn på stranda?

- - -

Sist endret av breeze; 08-07-2004 kl 11:11.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 14:21   #52
MUM
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av Stin@
Jeg synes også at nakne barn er naturlig på stranda.
Men mine unger måtte ha på badetruse før de var bleietørre - var redd de skulle bæsje eller noe på stranda eller i vannet.


Har likevel en grense på 3-4 år. Etter det syns jeg det er greit med en badetruse iallefall.

5-åringen (jente) blir nok ikke å gå naken, av eget valg. Hun har sovet i den nye bikinien sin i en uke nå.... så den blir nok garantert på, ja.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 14:27   #53
Seniormedlem
 
tally sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 1,613
MP Rating: 0% (0)
tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.tally har en strålende fremtid.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av breeze
Vemmes? Det har jeg da ikke sagt! Snakker om å legge mye mer inn i hva jeg skriver enn det som faktisk står der.

Hmm...ok...du bare rett og slett ikke liker!!!!
tally er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 14:45   #54
Supermedlem
 
Benja sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Bodø
Meldinger: 714
MP Rating: 0% (0)
Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.
Sv: Nakne barn på stranda?

Poden er bare 7 mnd, og blir vell ikke å løpe så mye rundt naken. Men når han blir så stor blir jeg nok ikke å la han løpe rund naken.

Hvorfor? Å være naken er en naturlig ting, og det vet jo jeg også.
Jeg har jobbet mange år på en svømmehall som badevakt, og har opplevd ganske mye rart. Det som ryster meg mest er alle de pedofile som trekker til slike plasser for å se og observere, og ikke minst håper på "napp". Jeg har mer enn en gang ringt politiet for å få dem til å hente personer som har tredd seg utidig overfor barn. Små og store. Nå tenker alle det blir ikke å skje mitt barn, jeg skal holde øye med barne mitt HELE tiden, slikt skjer ikke oss. Våkne opp !!!! Dette skjer oftere og mer enn du aner. Hvor mange barn er ikke "bare" forsvunnet, eller der foreldre som har sagt "jeg snudde meg bare ett øyeblikk"

Bare en liten tankevekker....
__________________
Benja Mini Me -03 Minsten -05
Benja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 14:51   #55
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Nakne barn på stranda?

- - -

Sist endret av breeze; 08-07-2004 kl 11:11.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 19:17   #56
Veteranmedlem
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 4,839
MP Rating: 0% (0)
trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nakne barn på stranda?

Mine unge har for det meste fått bestemme selv om de vil gå nakne eller ikke. Jeg syns det er helt naturlig, men liker ikke at andres nakne unger kommer oppå mitt håndkle eller mine hageputer.

Som regel har jentene valgt å ha på seg badetruse de da for det er jo sååååå fiiiiiiiint. Jeg syns også det er greit å ha bleie på de når ikke de er i vannet hvis de fortsatt ikke har blærekontroll

Jeg tenker ikke på at pedofile kan ta bilder av ungene, den makten skal de ikke få ha over oss.
__________________
Trøtt med fire søte små.
trøtt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 22:03   #57
Supermedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,481
MP Rating: 0% (0)
Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.Yrla har en strålende fremtid.
Sv: Nakne barn på stranda?

Mine barn har på seg badebukse på sandstranda, men bader ofte nakne i hagen (under 3 år)

Grunnen til badebukse på stranda er sand som "kryper inn over alt" (og høy måling av radioatomer i sanden her på vestlandet) - og ingenting annet.

Jeg har en gresk nabo som ikke lot sine barn bade hos oss om ikke mine barn hadde på seg badebukse.. (da var barna 2-4 år gamle) Det kunne jo være at de så noen som var skadelig .......
__________________
Gode tanker fra Yrla med sine

Yrla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 23:43   #58
Veteranmedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,693
MP Rating: 0% (0)
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleMo
Tror årsaken ligger i at det finnes så mange pervoer som utnytter situasjonen med nakne barn på stranda.
Jeg tviler på at det er så mange slike på strendene rundtomkring. Kanskje, kanskje ikke, men jeg syns det har tatt litt av i det siste. Alle er livredde pedofile og tror de lusker rundt i hver eneste busk i nabolaget, og at strendene er fulle av dem.
Husker en diskusjon på DB, der ei mor tilogmed ble kritisert fordi hun lot sin egen far (morfaren til jenta) være barnevakt over natta, for tenk om han misbrukte henne?

Syns det er fornuftig å tenke litt over dette, pedofili forekommer jo mye, og det er forferdelig, men jeg syns det har tatt helt av. Blir litt overrasket jeg...
__________________
Storesøster, 12. oktober 2003 & Lillebror, 27. mars 2008
Iset er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2004, 23:51   #59
Supermedlem
 
Benja sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Bodø
Meldinger: 714
MP Rating: 0% (0)
Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av Iset
Jeg tviler på at det er så mange slike på strendene rundtomkring. Kanskje, kanskje ikke, men jeg syns det har tatt litt av i det siste. Alle er livredde pedofile og tror de lusker rundt i hver eneste busk i nabolaget, og at strendene er fulle av dem.
Husker en diskusjon på DB, der ei mor tilogmed ble kritisert fordi hun lot sin egen far (morfaren til jenta) være barnevakt over natta, for tenk om han misbrukte henne?

Syns det er fornuftig å tenke litt over dette, pedofili forekommer jo mye, og det er forferdelig, men jeg syns det har tatt helt av. Blir litt overrasket jeg...

Det er ikke meningen og være hysterisk, men jeg har sett så utrolig mye rart. Det er voksne menn som blotter seg i damedusjene, ronker i barnebassenget, sniker seg i damegerderobene, og så har vi dem som tar og beføler på små barn når det er ett uoppmerksomt øyeblikk.
Jeg har sett det på nært hold, trøstet hysteriske og redde barn.
Pedofile sniker seg ikke rundt i buskene, de er vanlige mennesker i daglige situasjoner. Det er kjennsgjerning at de trekkes til plasser der barn er, og helst med lite klær på.
__________________
Benja Mini Me -03 Minsten -05
Benja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2004, 13:29   #60
Supermedlem
 
Wera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Askøy/ Bergen
Meldinger: 778
MP Rating: 0% (0)
Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.
Sv: Nakne barn på stranda?

Jeg syns det er naturlig at de små under 5 år kan gå naken på stranden. Men da vi var på en strand i danmark var min sønn på da 2 år uten noe. Var den eneste. Og så derfor kjøpte jeg en badebukse til han.

For det var så mangen som så på han. da tenker jeg er vell ikke uten etter de små. Så i år får han ha den på på stranden men ikke i hagen.
Er så mangen rare folk der ute.
Wera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:07.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com