Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2004, 22:06   #11
Supermedlem
 
cleo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 1,172
MP Rating: 0% (0)
cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.
Sv: Nakne barn på stranda?

Her i nabolaget er det spes tre smågutter 3-5-6 år som løper endel nakne rundt. To av de er brødre. Jeg synes ikke noe om det....., spes ikke de to største. (I dag tisset faktisk han eldste i det sølevannet Sebastian hadde lekt i litt før, blæ!)

På stranda synes jeg at de under 3-4 år er ok.....men jeg og mannen min vet ikke helt om vi vil at vår sønn skal løpe så mye naken rundt.
__________________


Okt. 02 og Mars 06
cleo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:15   #12
Veteranmedlem
 
fluffy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,019
MP Rating: 0% (0)
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.
Sv: Nakne barn på stranda?

Kia er ikke mer enn 7 mnd enda, men jeg synes det er helt naturlig at små barn under 5 år er nakne på stranda!
__________________
født Oktober 2003
fluffy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:16   #13
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 606
MP Rating: 0% (0)
Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.Helen02 er bare skikkelig grei.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av Bergensis
Det er mulig eg er litt prippen av meg, men eg foretrekker at Lillemor har på seg shorts, badetruse el.l. Det er fleire grunnar til dette:
-lettare å ordne opp dersom bæsje-ulykka er ute
-vanskeligare for sandkorn og andre framandelement å trenge inn der det ikkje høyrer heima
-angst for pedofile eller andre som kan utnytte den lille, nydelige uskyldige jenta mi (feks. ta bilder og legge ut på nett)

Helen02 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:17   #14
Seniormedlem
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Ryfylke i Rogaland
Meldinger: 2,652
MP Rating: 0% (0)
Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.
Sv: Nakne barn på stranda?

Jeg synes det er helt greit at små barn er nakne på stranden.
Storesøster på 7 år bruker alltid badedrakt/bukse, mens Lillemor får boltre seg fritt.

Foreslo for Storesøster i fjor at hun kunne bade naken, vi var alene på "vår" private strand, men det gikk ikke...så da ble det trusa.

Storesøster hadde foresten årets første dukkert i sjøen på fredag, i trusa
__________________
Finni og Lillebror født 1.august 2005
Lillemor -02 og Størstesøster -97





Finni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:19   #15
VIP-Medlem
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,413
MP Rating: 0% (0)
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nakne barn på stranda?

Jeg lar helst ikke Frøkna løpe naken rundt, men det er fordi jeg synes hun virker så veldig eksponert for solbrenthet når hun er helt naken. Jeg foretrekker at hun har på seg t-skjorte og shorts. Jeg ville heller ikke latt henne gå uten bleie på stranda, for hun er slett ikke tørr, og jeg ønsker ikke at hun skal gjøre verken smått eller stort der det kan være til plage for andre.

Når hun bader i hagen hjemme (som alltid er full av folk på fine dager, siden vi bor i firemannsbolig), bader hun naken. Skulle det komme en bæsj i plaskebassenget, klarer jeg vaske ut av karet før noen andre plumper oppi. Jeg ser ingen grunn til å kle på en toåring utelukkende av den grunn at hun ikke skal gå naken.
__________________
Teofelia, Frøkna juni 2002 og Blobben oktober 2006

Teofelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:22   #16
Supermedlem
 
powerpuff sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 699
MP Rating: 0% (0)
powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.
Sv: Nakne barn på stranda?

Anniken kommer nok til å få gå naken i sommer ja! Hun blir 2 år da, og jeg tenkte at hun kunne få lov til å gå uten bleien litt. Sikkert deilig for de små å gå litt nakne. Men jeg synes ikke noe særlig om større barn som går nakne.
__________________
http://lilypie.com/myDetails.php#
powerpuff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:27   #17
Æresmedlem
 
Delfinus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,921
MP Rating: 0% (0)
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nakne barn på stranda?

Min eldste jente ville ikke gå naken igjor (da var hun 4 1/2 år), så da måtte vi gå til innkjøp av bikinER. Men frem til da har hun gått naken, og det kommer yngstejenta til å gjøre iår. Det tenker jeg på som helt naturlig jeg
__________________
IKKE nybaktmamma lenger J: 1998 og j: 2002
Delfinus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:28   #18
Æresmedlem
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,504
MP Rating: 0% (0)
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av safran
Mine barn går ikke nakne på stranden. De går nakne i hagen, men skal de ut blant folk må de ha på seg en truse. En ting er at jeg ikke syns det er særlig delikat at barnas lekekamerater løper rundt meg med dinglende snopper mens jeg drikker kaffe (nå snakker jeg om hjemme hos meg selv), en annen ting er at det fins endel suspekte folk rundtomkring.

Det gjør meg ingenting at barn løper nakne på stranden, men jeg ønsker ikke at mine egne skal gjøre det. En bitteliten badetruse hemmer ikke frihetsfølelsen.
Ja, dette er jeg enig i.

Jenta mi har på seg badebukse på stranda.
__________________
Lilith
Lilith er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:33   #19
M
Supermedlem
 
M sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,453
MP Rating: 0% (0)
M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.M har mye å være stolt av.
Sv: Nakne barn på stranda?

Barnet mitt skal få gå naken på stranda. Hun er 15 måneder.
__________________
Hilsen M - lykkelig mamma til fire fantastiske barn

Live the life you love - love the life you live
M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2004, 22:34   #20
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,967
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Sv: Nakne barn på stranda?

Vi reiser til Kreta i sommer og da skal jammen meg lillegull få springe naken.
Men t-skjorta kommer nok på til tider for å beskytte henne mot solen.

Det er for meg helt naturlig å se nakne glade barn
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com