Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-05-2004, 23:51   #59
Benja
Supermedlem

Benja sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Bodø
Meldinger: 716
MP Rating: 0% (0)
Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.Benja er bare skikkelig grei.
Sv: Nakne barn på stranda?

Sitat:
Opprinnelig postet av Iset
Jeg tviler på at det er så mange slike på strendene rundtomkring. Kanskje, kanskje ikke, men jeg syns det har tatt litt av i det siste. Alle er livredde pedofile og tror de lusker rundt i hver eneste busk i nabolaget, og at strendene er fulle av dem.
Husker en diskusjon på DB, der ei mor tilogmed ble kritisert fordi hun lot sin egen far (morfaren til jenta) være barnevakt over natta, for tenk om han misbrukte henne?

Syns det er fornuftig å tenke litt over dette, pedofili forekommer jo mye, og det er forferdelig, men jeg syns det har tatt helt av. Blir litt overrasket jeg...

Det er ikke meningen og være hysterisk, men jeg har sett så utrolig mye rart. Det er voksne menn som blotter seg i damedusjene, ronker i barnebassenget, sniker seg i damegerderobene, og så har vi dem som tar og beføler på små barn når det er ett uoppmerksomt øyeblikk.
Jeg har sett det på nært hold, trøstet hysteriske og redde barn.
Pedofile sniker seg ikke rundt i buskene, de er vanlige mennesker i daglige situasjoner. Det er kjennsgjerning at de trekkes til plasser der barn er, og helst med lite klær på.