Vis ett enkelt innlegg
Gammel 12-05-2004, 13:01   #75
Dolliemor
Seniormedlem

Dolliemor sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 2,220
MP Rating: 0% (0)
Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.
Sv: Nakne barn på stranda?

Min 3,5-åring vil vel helst ha på seg badebuksen sin tenker jeg, om vi skal på stranden. Snart-2-åringen gikk naken i hagen i fjor, nå er han litt mer bevisst på hva storebroren gjør - så det blir kanskje badebukse på han også i år. På terrassen og i hagen er det helt greit og løpe naken rundt, men beveger de seg lenger bort er det greit med shorts eller bleie.
Jeg har aldri hatt betenkeligheter med og la ungene mine gå nakne på stranden. Nå er de ganske små enda, så jeg har ikke erfaring med unger over 2-3 år. Når vi har vært i syden har storebror hatt på bleie etter bading, mest fordi han ikke skulle gjøre fra seg i sanden, på bassengkanten eller i vannet.
For meg er det helt naturlig at små barn løper nakne rundt på sommeren. Selv opp til 4-5 år.

Lillesøster ble født i oktober 2006
Storebror og lillestorebror

Sist endret av Dolliemor; 12-05-2004 kl 13:03.
Dolliemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat