Vis ett enkelt innlegg
Gammel 03-07-2006, 14:13   #14
Polyanna
VIP-Medlem

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 8,738
MP Rating: 0% (0)
Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: hadde du tegn før fødselen startet?

Det dummeste jeg hører er jordmødre som kjaser om hvordan man kan vite at "nå er fødselen rett rundt hjørnet". Det varierer ENORMT hvor lang tid kroppen bruker på å forberede seg på fødsel! Noen går og er "modne" - gjerne med åpning! - i ukesvis, hos andre kommer den som lyn fra klar himmel.

Hos meg var det det siste som gjaldt. Første gangen hadde jeg nettopp pagt på røret og forklart mitt utålmodige nevø ("babyen skulle jo vært her på tirsdag!!"(termindag)) at Nei, dette tar nok lang tid enda, da vannet gikk!

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat