Vis ett enkelt innlegg
Gammel 25-11-2006, 21:46   #15
flodis
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,729
MP Rating: 0% (0)
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempel til å merke klær med!

Sitat:
Opprinnelig postet av abcde
http://www.markster.com/index.html

Flere spørsmål flodis :
Jeg kom inn på nettsiden og kan bestille. Der må en velge enten den svenske eller den danske nettsiden. Det koster 179.- skr for et stk. stempel, men de sender faktura. Hva blir prisen totalt tro ? Har dårlig erfaring med bankoverføirnger til utlandet ( 100 kr ekstra i bankgebyr + en trenger IBAN og Swiftnr. ). Har sendt en mail om de tar Visa.

Mvh abcde
Da jeg bestilte ( ikke på nett) var adressen til et firma i Norge. Totalt kom ordren min på 249 kr. Da bestilit jeg stempel til tekstiler, ekstra pute til å stemple i bøker og en merkepenn.