Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-11-2006, 21:37   #11
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Stempel til å merke klær med!

Holder det fargen lenge før de må merkes om igjen?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2006, 21:46   #12
Veteranmedlem

TinkyWinky sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.

ÅH! Så genialt! Noen som har bestillt på nett da?

Skulle hatt et som har passet for begge ungene da, slipper å kjøpe to.. Kan man skrive begge navn med / mellom, så etternavn kanskje?
Gammel 25-11-2006, 22:26   #13
Medlem

Vildemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 327
Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.Vildemor er et navn alle kjenner.

da har jeg kjøpt stempel også
det var jo genialt!!tenkte aldri på at det fantes.

Vildemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2006, 22:38   #14
Medlem

Villi sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 344
Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.

Hva skrev dere? Bare navn eller navn + telefonnummer?
Gammel 25-11-2006, 22:46   #15
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,739
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av abcde
http://www.markster.com/index.html

Flere spørsmål flodis :
Jeg kom inn på nettsiden og kan bestille. Der må en velge enten den svenske eller den danske nettsiden. Det koster 179.- skr for et stk. stempel, men de sender faktura. Hva blir prisen totalt tro ? Har dårlig erfaring med bankoverføirnger til utlandet ( 100 kr ekstra i bankgebyr + en trenger IBAN og Swiftnr. ). Har sendt en mail om de tar Visa.

Mvh abcde
Da jeg bestilte ( ikke på nett) var adressen til et firma i Norge. Totalt kom ordren min på 249 kr. Da bestilit jeg stempel til tekstiler, ekstra pute til å stemple i bøker og en merkepenn.
Gammel 25-11-2006, 22:47   #16
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,739
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av medusa
Holder det fargen lenge før de må merkes om igjen?
Det står at trykket kan bli litt svakere ved første vask.
Jeg har nå vasket de første palggene jeg merket to-tre ganger tenker jeg og trykket har ikke blitt noe særlig svakere.
Gammel 26-11-2006, 02:38   #17
Medlem

nexusxero sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Det blide sørland!
Meldinger: 220
nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.nexusxero er fantastisk mot andre.

jeg fant denne

http://www.stempelgravoren.no/psi.html

Hvis jeg mangler mellomrom mellom orda mine, så er det fordi SPACE tasten er helt på tryne dårlig!
nexusxero er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2006, 09:06   #18
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av nexusxero
Sååå lurt!! Nuh har jeg sendt forespørsel til disse, jeg... Enkelt og greit, altså...

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2006, 09:43   #19
Veteranmedlem

TinkyWinky sin avatar

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av nexusxero
Lagret i Favoritter, skal definitivt bruke denne!!
Gammel 26-11-2006, 10:04   #20
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Meldinger: 2,134
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.

Eneste aberet er at på mørke klær så vil det ikke synes særlig.
Da må man eventuelt stemple på merkelappen om det er plass.

Det hender jeg må stemple oftere på plagg som vaskes ofte og på høy temperatur, men det er jo ikke mange kaloriene man bruker på det da..
R@gnhild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:27.