Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-11-2006, 10:05   #21
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,135
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempel til å merke klær med!

Sitat:
Opprinnelig postet av nexusxero
Smart at de har forskjellige farger, det har ikke Navnesutten.
R@gnhild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2006, 11:13   #22
Æresmedlem

Happy sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 10,071
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av TinkyWinky
ÅH! Så genialt! Noen som har bestillt på nett da?

Skulle hatt et som har passet for begge ungene da, slipper å kjøpe to.. Kan man skrive begge navn med / mellom, så etternavn kanskje?
Jeg har brukt forbokstavene til ungene og bare skilt dem med / + etternavnet. Er ikke så mange som har den kombinasjonen
Gammel 26-11-2006, 11:25   #23
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,317
MP Rating: 0% (0)
Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.

Syns det høres litt tungvindt ut, jeg.
Tror jeg holder meg til merketusjen min...

Gabi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2006, 23:04   #24
Medlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 294
Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.Jambo er et navn alle kjenner.

Denne må jeg prøve! Takk for tips
Jambo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2006, 11:00   #25
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Det var smart
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2006, 14:08   #26
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Sendte en forespørsel dit i går. Fikk svar i dag med bilde av hvordan det ville se ut. Så nå er det bestilt et stk. svart stempel. Så herlig å slippe strykejern og drit og møkk!!

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2007, 09:02   #27
Seniormedlem

cala sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,202
cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Jeg kommer ikke inn på linken.
Gammel 24-05-2007, 11:51   #28
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,405
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Gabi
Syns det høres litt tungvindt ut, jeg.
Tror jeg holder meg til merketusjen min...
og dyrt også...
Gammel 24-05-2007, 22:39   #29
Supermedlem

Joette sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 604
Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.

Er det noen her inne som har prøvd det en stund, holder trykket over tid?
Joette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2007, 22:42   #30
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 764
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

Så praktisk da... *må ha*
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:16.