Vis ett enkelt innlegg
Gammel 16-03-2007, 23:23   #22
sessan&prinsessan
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,663
MP Rating: 0% (0)
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke bivirkninger har du hatt av hormonspiral (Levonova)?

Berta: jag kan bara prata för mig själv. Jag vet att spiralen har med min dåliga s** lust att göra, det är presis som när jag har tatt p-piller.
För jag satt in spiralen gick jag på Cerazette en otroligt mild p-p, det tog 14 dagar efter jag börjat på dom så var lusten borte. jag hade uppehåll 2 månader & jag stor koser mig, så blev spiralen satt in & 14 dagar senare så sliter jag........

Faktiskt ganska frustrerande att det är en så vanlig bivärkan på noe man tar för att man vill ha seg lite/MYE

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat