Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-10-2007, 21:29   #8
dorab01
Medlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 435
MP Rating: 0% (0)
dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.dorab01 har en strålende fremtid.
Sv: Røyk og alkohol i dagligvarebutikker

jeg synes at aklkohol godt kunne vert i daglivare jeg da. Som nevnt i en annen tråd kommer jeg fra ett land hvor all alkohol kan kjøpes. Og gjett hva folk kjøper ikke mere selv om det er tilgjengelig!! dette er bare norsk tull, fordi man i norge ikke har lært seg at man ikke trenger å styrtdrikke bare fordi alkohol er trilgjengelig. Og for meg er det likegyldig om mitt barn er 17 eller 18 når den drikker seg drita full. og nærmest ligger på bakken. jeg synes begge deler er like feil! Deriomot om hun tar seg ett glas vin når hun er 16 er det for meg mye bedre en om hun som sagt er drita full når hun er 18.
dorab01 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat