Vis ett enkelt innlegg
Gammel 12-05-2009, 11:25   #10
bananamama
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,392
MP Rating: 0% (0)
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flere Asperger-foreldre her?

Jeg har en sønn med asperger, han ble diagnosert i fjor. Hos han er den sosiale biten det værste men jeg føler han har bedret seg litt. Han vil ikke at noen skal vite om det og det gjør ting litt vanskelig siden de i klassen ofte lurer på hvorfor han gjør og sier de tingene han gjør. Han skal opp i 5 klasse til høsten og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Mye hadde nok vært lettere om de andre ungene fikk en forklaring på hans noenganger merkverdige oppførsel men på en annen side så er jeg redd for at det gir de noe å mobbe han for Noen synspunkter????