Ja, det husker jeg du nevnte her for en tid tilbake da jeg spurte om noe lignende. Det var også mye pga det du da fortalte, at jeg nevnte dette med svettingen for legen min.
Sønnen min også kaldsvetter veldig mye, og jeg trodde faktisk ikke det kunne være mulig hverken å kaldsvette eller svette så mye når man er så liten.
Nei, han er bare veldig nyskjerrig av seg når jeg ammer virker det som, for han drikker litt og så pause og så drikker han litt, osv...
Jeg mistet lillebroren min for 7 mnd siden, og det viste seg at han døde pga noe i forbindelse med hjertet (ingen i familien visste noe om det, og lillebroren min hadde aldri klaget over noe heller) så av den grunn har jeg nå fått henvisning til Ullevål for genetisk utredning både på meg og mine to barn for å se om det kan være noe arvelig. Er jo fryktelig redd for det, og da når minstemann er så svett og kaldsvett om en annen, så blir jeg jo enda mer redd og bekymret.
Men er sikkert utrolig lang ventetid der, har enda ikke hørt noe om når vi får time der inne.
|