Vis ett enkelt innlegg
Gammel 05-07-2009, 16:04   #49
supermammasiv
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,649
MP Rating: 0% (0)
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Dere raser jo ned jo!

Skulle ønske jeg hoppet ned like raskt i starten som dere...

Keyla jeg syns ikke du skal være skuffet altså, du gikk jo ned kjempemasse raskt. Og ikke minst du fortsetter riktig vei. Er bare naturlig at det stagnerer litt, men så lenge det sakte men sikkert går riktig vei så kommer jo det til å bli kjempebra

Jeg har vært på trening i dag igjen, er enda så støl etter forrige gang at jeg knapt klarer å gå. Men klarte å komme meg avgårde Vet jo at det er så deilig når man først kommer seg ut. Skulle ta en "smart" vei hjem etter treningen, så endte med 30 min ekstra spasertur i høljeregnet Så nå er jeg hvertfall godt nok trent for i dag

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat