Vis ett enkelt innlegg
Gammel 23-07-2009, 10:21   #81
supermammasiv
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,782
MP Rating: 0% (0)
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Betty sg, du er jo rååågod! 1,5 mil? Du kommer nok til å målet ditt ja, det er jeg helt sikker på

Damarismamma mindre og oftere måltider funker kjempebra! Jeg har litt problemer med å få gjennomført det i kaoset her hjemme jeg. Lurer på om jeg skal sette på en alarm hver 3 time rett og slett. For nå tror jeg en del av problemet mitt er at jeg spiser for lite og for sjeldent, så kroppen tviholder på alt som kommer inn.

Ellie74 jeg skjønner deg godt. Hadde ikke det stått så "ille" til her så hadde jeg gjerne ventet til etter ferien jeg også. Så bare kos deg

mammaen til lillemann82 jeg sliter litt med det samme selv, er ikke så lett å få kommet seg på trening når man har to små. Og jeg har jo til og min samboer er jo ikke på sjøen en gang. Er nok en del trim med småbarn ja, og bare vent til du får en som løper du

Jeg har forresten ikke erfaring med å ha barn på barnepassen, jeg syns hun er for tidlig til det enda ja. Prøvde med storesøsteren når hun var rundt året, men syns ikke så mye om det heller jeg da Noen som sa hønemor? Tenkte jeg skulle prøve på igjen med henne da, så får pappsen bare en å passe på her hjemme

Forresten er det noen treningssenter (sats hvertfall) som vanligvis har timer hvor man kan ha med babyen og som er beregnet på nybakte mødre. Tenkte jeg skulle prøve en sånn time når de begynner på igjen med det. Antar det blir i august siden de har et noe snevert sommerprogram nå....

I dag har jeg veid meg igjen, og jeg skjønte ikke før jeg så listen her at resultatet var meget oppløftende

Vekt før fødsel:76kg
Etter ferien: 71kg
Uke 1: 70kg
Uke 2: 69,5kg (-0,5)
Uke 3: 69kg (-0,5)
Uke 4: 68kg (-1)

Har til og med "sprukket" på en is denne uken, og bare fått trent en gang enda. Så dette er jeg veldig veldig fornøyd med.

Sist endret av supermammasiv; 23-07-2009 kl 10:25.
supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat