Vis ett enkelt innlegg
Gammel 27-07-2009, 19:14   #85
Mamma til lillemann82
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Vestfold
Meldinger: 22
MP Rating: 0% (0)
Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Nå kommer snart mannen hjem fra Nordsjøen, og da blir det lettere å komme seg på trening! Jippi! Jeg har bare fått trent 2 ganger på helsestudio de siste 14 dagene. I tillegg har jeg gått mange lange turer da.

Men på torsdag blir det spinning og styrke mest sannsynlig! Hittil har jeg trent egentrening, så skal bli godt å komme på gruppetime. Jeg blir ofte mye mer motivert av å trene sammen med andre jeg. I tillegg er bra musikk inspirerende.

Vekten min er nå 81-82 kg. Går jevnt og trutt nedover da. Gått ned 4-5 kg på 6 uker. Kanskje jeg ser 70-tallet til bryllupet jeg skal i om ca 14 dager. Hadde vært stas! Kan jo nevne at jeg er 1.80 høy, sånn at vekten som fortsatt sitter i er spredd greit utover kroppen . Thi, hi! Men vil ned til matchvekta likevel! Ca 8 kg igjen! Så da er det bare å stå på!
Mamma til lillemann82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat