Vis ett enkelt innlegg
Gammel 06-08-2009, 14:35   #88
Mamma til lillemann82
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Vestfold
Meldinger: 22
MP Rating: 0% (0)
Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Usj! Det går så treeeegt! Og jeg som føler at jeg gjør det meste riktig! Har gjennomsnittlig gått ned 0,5 kg i uka. Jeg er en utålmodig sjel....

Vel, skal på trening etterpå. Og trener jo 2-3 ganger i uka + turer. Kjenner jo at motivasjonen ikke er like god når vekta er så treg, men må ikke gi opp nå. Det går seg vel til!

Høypuls og styrke står på planen i kveld! Håper jeg får et lite boost av å komme på gruppetime. Har trent mye for meg selv, og det er på tide å bli motivert av en instruktør og god musikk! Krysser fingrene for at det blir en god opplevelse
Mamma til lillemann82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat