Vis ett enkelt innlegg
Gammel 23-09-2009, 20:08   #14
cala
Seniormedlem

cala sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,118
MP Rating: 0% (0)
cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: På FBI i kveld, miljøgift i smokker og tåteflasker

Var med og diskuterte dette i en kjempelang tråd for noen måneder siden her på NM. Da småen var 8 mnd var jeg og mannen i USA en tur. Kjøpte da med meg en del Avent flasker uten BPA. Eneste forskjellen var at de er litt honningfarget i selve flaska istedenfor helt blank slik som de som selges i Europa.
Gutten min hadde da alleredet blitt vant til MAM sine flasker. Så jeg solgte disse etter hvert på finn.no. Og nå har han kuttet ut flaske helt.

Men jeg blir stadig provosert over at de lager noe med dette stoffet ja! Og at Avent som jo HAR et alternativ uten BPA velger å kun selge dette til noen deler av verden. Her i Europa blir vi altså framdeles foret med deres BPA-alternativ