Sitat:
Opprinnelig postet av MissPhun
Du sjekker inn som vanlig. Betaler ikke noe for bagasjen din på flyplassen, med mindre det er overvekt.
Du burde være der 2 timer før flyavgang.
God tur
|
Endelig et svar. Tusen takk. Ja jeg betalte jo for bagasje på nettet. Har lest så mye dritt om det flyselskapet at jeg gruer meg som pyton. Er det lett å finne ut hvor jeg skal sjekke inn bagasjen?
Sitat:
Opprinnelig postet av Wibe
Husk å sjekke inn på nett og ta med deg papiret med strekkoden. Ta med pass.
Ryanair er billig, men når jeg har reist med Ryanair er det når jeg skal være med kjæresten min når han er på kurs i utlandet. Han reiser med et seriøst selskap, og tar med bagasjen vår. Jeg reiser med "bussen", for det er vel det mest opplevelsen av Ryanair minner om og har kun med håndbagasje.
|
Papiret med strek kode? er det noe jg får ut når jeg skal sjekke inn på nettet og skrive ut billetten?Hvor nøye er de på håndbagasjen? jeg leste at man kan ha 10kg i håndbagasjen men så er det visst så nøye hvor stor håndbagasjen er. Jeg tenkte meg en liten tursekk jeg, men er den kanskje for stor?
Sitat:
Opprinnelig postet av Trixie
Husk maks 15 kg på kofferten. Pakk lett hjemmefra, ta med den største kofferten, og sats på å fylle den opp i London
|
Ja jeg tenkte å pakke med meg et skift bare og kjøpe et par skift i london. Klær er billig der, sant? Noen eksempler?Og noen tips til hva som er faktisk billig der? jeg skal kjøpe julegave til mannen og gutta mine på 18 og 20 men hva er billig til gutter liksom. Og som ikke veier mye?
Make sure your HANDS are clean