Vis ett enkelt innlegg
Gammel 27-09-2009, 15:36   #9
Vibs
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,943
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.
Sv: Ryanair, noen som har litt greie på dette?

Vi har reist med dem flere ganger og aldri opplevd problemer. Har faktisk fått komme med flyet selv om vi var alt for sent ute en gang og (ulykke på veien til Stansted).

Vi skal også til London, om et par uker. Vi har betalt ca null og niks for billettene, og har kjøpt spesielle billetter som er uten avgifter (ofte de ubekvemme avgangstidene). Monielle, man må ikke alltid betale skatter og avgifter. Vi har ikke betalt for kofferter på reisen til London, tar bare med håndbagasje og har noen sammenleggbare bager oppi, som kan brukes til innsjekket bagasje hjem igjen. Så kostnaden for oss er egentlig bare koffertene hjem + gebyr for betaling med visa.

Nå er det et par år siden jeg reiste med Ryanair sist men det er ikke all verdens endringer vil jeg tro. Man sjekker inn selv før man drar hjemmefra, og for oss som bare skal være i fire dager er det mulig å sjekke inn på hjemreisen og før vi drar hjemmefra. Boardingkort printer man visst selv, så siden vi ikke skal ha bagasje kan vi faktisk dukke opp så sent som 30 minutter før avgang. Bagasjedroppen stenger 40 minutter før, så man må være litt tidligere ute med bagasje. Når det er sagt, ville jeg ikke tatt sjansen på å ha så dårlig tid! Det skjer ofte noe som forsinker de reisende.