Vis ett enkelt innlegg
Gammel 07-10-2009, 23:56   #9
nelly73
Medlem

nelly73 sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 143
MP Rating: 0% (0)
nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Sitat:
Opprinnelig postet av nikkelasse Vis post
Min lille henger litt igjen på det fysiske som mageleie og rulling. Vi har vært til fysioterapi på helsestasjonen, men jeg er ikke helt fornøyd med opplegget siden hun ikke har sett at han har en tendens til å ligge i "banan"form. Så nå har jeg bestilt time hos manuell terapaut. Vi skal dit i morgen. Jeg er spent på om det er en låsning, eller noe annet som gjør det. Han kan ligge i mageleie, men slår fort ut med hendene og blir veldig sinna.
Vår gutt henger også litt etter når det gjelder det motoriske, han er veldig flink til å bruke begge hendene når han leker og griper om ting men kom til det fysiske når det gjelder å rulle rundt. Han ruller begge veier men gidder ikke stresse med å komme seg rundt Da legger han seg godt til rette på ryggen og griper en leke og slik kan han ligge leeeeeenge

Men jeg syns det er litt rart at du ikke får mer oppfølging av fysioterapeaut, og spesielt siden han har litt banan-form.

vi har ett opplegg gjennom kommunen med ekstra oppfølging frem til lillemann begynner på skolen. Det gjelder da fysioterapeaut, ppt-tjeneste, psykolog og helsestasjonen. Alle prematurbarn over 1000 gr får tilbud om videre oppfølging siden sykehuset kun har oppfølging av de som er under 1000 gram og født før uke 28.

Englejente f/d i uke 28
Gutt født i uke 29, desember 08

nelly73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat