Vis ett enkelt innlegg
Gammel 18-11-2009, 21:37   #3
minerva
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,058
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: svineinfluensa og vaksinering

Jeg har nøyaktig det samme problemet selv

Jeg tro at de eldste ungene hadde SI forrige uke, men man kan jo ikke vite 100% uten test. Spesielt vanskelig er det når den tilsynelatende arter seg så forskjellig fra person til person også i påviste tilfeller

Synes det er rart at en lege anbefaler vaksine til noen som har hatt SI forresten. Om den ble påvist er det jo ingen vits i vaksinen, da sykdommen i seg selv gjør deg immun.

Jeg vaksinerte minsten, mest fordi jeg måtte ta en avgjørelse kjapt. Nå lurer jeg mest på å takke nei til resten av familien. Ikke fordi jeg tror vaksinen er farlig, men fordi den virker unødvendig. I mine øyne
__________________
minerva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat