+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 10 av 10

Diskusjon: Pappa Andain melder sin ankomst

  1. #1
    Andain
    Gjest

    Pappa Andain melder sin ankomst

    Da melder jeg meg herved inn i pappa delen av nybaktmamma, søndag 28.11.2004 klokken 06:22 kom lille Michelle til verden.

    Selve opplevelsen min av å være med på fødselen kan leses her :
    http://www.snartmamma.com/plassen/sh...d.php?t=118547

  2.  
  3. #2
    Gla`pappa`n
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Velkommen og gratulerer!

    Hyggelig at vi blir flere pappa`er her inne

  4. #3
    Ole Bjørn
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Velkommen over fra SnartMamma! Er det ikke deilig å være far???

  5. #4
    Andain
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Sitat Opprinnelig postet av Ole Bjørn
    Velkommen over fra SnartMamma! Er det ikke deilig å være far???
    Følelsen av å ha blitt pappa er ubeskrivelig ja - utrolig ! Nyter den siste uken hjemme før det er tilbake til jobb nå - får håpe lille Michelle innarbeider seg litt bedre døgnrytme etterhvert, nå våkner hun midt på natten og vil gjerne være våken noen timer før hun sover igjen. Er fantastisk å følge med på hvordan hun utvikler seg dag for dag.

  6. #5
    Ole Bjørn
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Hehe - Det er bra du nyter.... De som har unger fra før sier denne tiden går vanvittig fort. Tenk deg hvor forandret hun vil være om bare 1/2 år! Det er jo en tid å nyte det også men derfra begynner barnet å bli mer resurskrevende.

    Ole Jakob våkner også midt på natta gjerne i 2-3 tiden og 5-6 tiden... Blir litt oppstykkede netter men jeg tar noen netter alt untatt selve amminga (blir litt vanskelig ) så Kristin får sove så mye som mulig. Vurderer også å kjøre noen flaske-netter der Kristin skal få sove hele natta. Vi får se.

  7. #6
    Andain
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Sitat Opprinnelig postet av Ole Bjørn
    Hehe - Det er bra du nyter.... De som har unger fra før sier denne tiden går vanvittig fort. Tenk deg hvor forandret hun vil være om bare 1/2 år! Det er jo en tid å nyte det også men derfra begynner barnet å bli mer resurskrevende.

    Ole Jakob våkner også midt på natta gjerne i 2-3 tiden og 5-6 tiden... Blir litt oppstykkede netter men jeg tar noen netter alt untatt selve amminga (blir litt vanskelig ) så Kristin får sove så mye som mulig. Vurderer også å kjøre noen flaske-netter der Kristin skal få sove hele natta. Vi får se.
    Tiden kommer nok til å flyve avgårde ja, så man får nyte tiden mens de er små ja. Vi har forsøkt med flaske, men problemet er at hun er umettelig på natten, og skal gjerne ligge å bare tulle under ammingen - ender som regel med at dem begge to sovner ved siden av hverandre og at jeg bærer henne i senga si. En ting som isåfall stemmer er at amming virker søvdryssende på mor også

  8. #7
    Ole Bjørn
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Ja ammetåka kommer for fullt om natta. "Ding"... så er begge i drømmeverden. Har revurdert å kjøre flaske-netter. Kristin sier hun vil komme til å våkne av brystspreng uansett så da er det bedre at hun får ammet. Resten kan jo alltids jeg ta meg av da.

    Nå har vi nettopp badet Ole Jakob - og er det noe han elsker så er det nettopp det. Han blir heeelt rolig og det er tydelig at han koser seg - TummyTuben var et godt kjøp .

  9. #8
    Andain
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Sitat Opprinnelig postet av Ole Bjørn
    Ja ammetåka kommer for fullt om natta. "Ding"... så er begge i drømmeverden. Har revurdert å kjøre flaske-netter. Kristin sier hun vil komme til å våkne av brystspreng uansett så da er det bedre at hun får ammet. Resten kan jo alltids jeg ta meg av da.

    Nå har vi nettopp badet Ole Jakob - og er det noe han elsker så er det nettopp det. Han blir heeelt rolig og det er tydelig at han koser seg - TummyTuben var et godt kjøp .
    Michelle hater å bade, er det noe hun absolutt ikke liker så er det å bade. Akkurat slik som mammaen sin var, liker hun ikke vann som baby. Men regner med det går seg til etterhvert med badingen også.

    Ellers er hun blitt litt små nysgjerrig på 'babyvakten' hun fikk i gave fra onkelen sin. Han hadde kjøpt en sånn elektronisk vugge som vugger av seg selv, blinker med noen lys og spiller musikk hehe

  10. #9
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Elis@beth sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Hokksund.
    Meldinger
    3,684

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    Bare sniker meg inn for å si at det er koselig å se dere her på NM også....
    Håper dere får en fortreffelig jul sammen med familiene deres...
    Mamma til 3 små apekatter!

  11. #10
    regmo
    Gjest

    Sv: Pappa Andain melder sin ankomst

    velkommen

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine