+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 6 av 6

Diskusjon: Lurte på en ting

NANNE
    Gjest

Lurte på en ting

Jeg har ei vennine som har en sønn og far er ukjent. Hun fikk seg kjærest løpet av svangerskapet og er fortsatt sammen enda. Han har nylig spurt henne om hva hun syns om adopsjon (om han kan adoptere hennes sønn sånn at han kan være faren på papiret, dem har også snakket om å gifte seg.)
    sønnen er nå snart 1 år.
    Det jeg lurte på hva synes dere om det og hvordan går man fram og hvor henter man informasjon hen?

2.  
    NANNE
    Gjest

Sv: Lurte på en ting

er det noen av dere som har ett råd eller som vet hvordan hun skal hennvende seg??

miss_linda
    Gjest

Hun bør jo finne ut hvem faren er først og fremst etter min mening. for det er bedre ungen får vite hvem faren er.. enn å slite med å finne ham selv etterpå.

han kan jo adoptere, selvfølgelig. men da må man henvende seg til kommunen og høre hvordan du skal gjøre. det er de eneste jeg hadde spurt om jeg ikke viste hvor jeg skulle gå. evt sosialkontor??

Det kommer på et ark at han har adoptert ja. men ikke at han er biologisk far.

vet ikke om faren må godta dette jeg... det er jeg usikker på....

NANNE
    Gjest

Hun vet hvem som eer faren, men holder det skjult for alle.
    Jeg vet hva grunnen er, hun klarte å komme seg ut av forholdet. Hun holder faren ukjent for å skåne seg og sin sønn for mange problemer.
    Han er en psykopat som kan finne på mye rare ting, hun er blitt truet osv. Derfor tok hun det valget.
    Jeg takker for svaret

miss_linda
    Gjest

Okei.. Forstår...

Be dem høre med kommunen eller noe.

miss_linda
    Gjest

Håper det ordner seg for dem alle 3.....

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine