+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 12 av 12

Diskusjon: Andre adoptanter her ?

  1. #1
    Karamell
    Gjest

    kidoki Andre adoptanter her ?

    Hei , jeg er flunka ny her inne, og kikker lit rundt, og prøver å bli kjent.

    Jeg snublet over denne tråden, og tnekte at det jo måtte passe for meg, siden vi skal adoptere. Ja, jeg er littt tidlig ute med å melde meg inn i Nybakt mamma, siden jeg ikke har blitt mamma enda, men jeg håper det går greit.

    Lillamannen og jeg har ingen barn fra før, og venter på å adoptere fra Sør Afrka. I disse dager er telefonen et viktig innslag i livet, siden nå for tiden er muligheter for at de ringer fra adopsjonsforeningen og forteller at vi har fått et lite gull.
    Så vi leveri spennede tider, og det er vel en del av grunnen til at jeg er ganske aktiv ( litt for aktiv??) på nett om dagen...

    Jeg gelder meg til å bli kjent med andre her inne, og lurer selvsagt spesielt på om det er andre adoptanter her inne, jeg da.
    Lanka deg "kjenner" jeg jo litt fra før, og det hadde vært hyggelig å hilse på, - flere også, dersom det finnes noen her.

    klem

  2.  
  3. #2
    Maggi
    Gjest

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Hei! Ja, en til, vi venter på hentebeskjed på vår nydelige prins. Vi får barn ifra Thailand.

  4. #3
    Karamell
    Gjest

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Hei Maggi!

    Så koselig at det er flere her! Det er liksom ekstra gøy å ha kontakt med andre adoptanter, noen som vet hvordan det er å vnete på det her

    Nå har vi fått tildeling siden sist jeg skrev her, og vi reiser til Sør Afrika på torsdag for å hente vår lille sønn! Vi gleder oss veldig!

    Jeg håper dere får hente gullet deres snart!!!

    Vi snakkes


    klem

  5. #4
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    4,603

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Vi har en gutt som er født i Colombia og var 15 mnd når vi fikk ham

  6. #5
    Maggi
    Gjest

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Hei igjen Lilla!

    God tur da, håper vi og reiser om ikke altfor lenge. Kjekt å få høre litt til om hvordan det gikk der nede, så jeg håper du skriver når du kommer hjem

    Snakkes da

    Ps: Jeg er lykkelig mor på dol

    Sitat Opprinnelig postet av Lilla
    Hei Maggi!

    Så koselig at det er flere her! Det er liksom ekstra gøy å ha kontakt med andre adoptanter, noen som vet hvordan det er å vnete på det her

    Nå har vi fått tildeling siden sist jeg skrev her, og vi reiser til Sør Afrika på torsdag for å hente vår lille sønn! Vi gleder oss veldig!

    Jeg håper dere får hente gullet deres snart!!!

    Vi snakkes


    klem

  7. #6
    Maggi
    Gjest

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Hei Mariell77! Takk for sist på nicklisten Må bare si deg at du har noen utrolig skjønne barn måtte bare inn her for å se om det var bildet av dem her.

  8. #7
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ying sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    673

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Jeg er også adoptivmamma. Jeg har to jenter fra Kina på 2,5 år og 4 år. Vi har akkurat satt igang prosessen med å adoptere en til fra Kina.

    Lilla: Gratulrer så mye med tildelingen. Dere får ha en god tur til Sør Afrika.
    Ying med prinsessene sine Ying aug. 01 og Hong jan. 03.

  9. #8
    nolo
    Gjest

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Jeg har to barn fra Thailand, og ett fra magen. Håper du skriver mer her når du kommer hjem med gullet ditt!

  10. #9
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    4,603

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Sitat Opprinnelig postet av Maggi
    Hei Mariell77! Takk for sist på nicklisten Må bare si deg at du har noen utrolig skjønne barn måtte bare inn her for å se om det var bildet av dem her.
    Tusen takk

    Var kjempekoselig å prate med deg også håper vi treffes der snart igjen!!

  11. #10
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    4,603

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Sitat Opprinnelig postet av Ying
    Jeg er også adoptivmamma. Jeg har to jenter fra Kina på 2,5 år og 4 år. Vi har akkurat satt igang prosessen med å adoptere en til fra Kina.
    åååååå, heldiggrisen!!! Ble ikke mindre syk jeg nå. Har kjempelyst på en til jeg også

    Lykke til

  12. #11
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Gnuri sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Romerike
    Meldinger
    2,165

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Heisann- jeg er også adoptivmamma til to nydelige prinsesser fra Kina, og to nydelige fra magen

    Så koselig at det er kommet flere adoptivforeldre inn hit

    Gnuri + de 4 prinsessene




  13. #12
    Polkadot
    Gjest

    Sv: Andre adoptanter her ?

    Jeg har foreløpig bare ett barn fra magen, men har hele livet ønsket å adoptere! Og jeg har bestemt meg for at jeg ønsker å adoptere fra colombia, i og med at pappan til sønnen min kommer derfra. Vi er ikke sammen nå, så det blir nok enda en del år til at jeg i det hele tatt får sendt søknad....Kommer ikke til å søke som enslig, for å si det sånn, he-he.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine